آرشیو دوشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۵، شماره ۴۷۳۷
فرهنگ و هنر
۱۶

تجسمی

نمایش آثار 100 هنرمند در جشنواره تجسمی

اسامی هنرمندانی که آثارشان در نهمین جشنواره تجسمی فجر پذیرفته شده است، اعلام شد که سه هنرمند خارجی هم در این جشنواره حضور دارند.

به گزارش مهر، اسامی پذیرفته شدگان نهایی نهمین جشنواره بین المللی تجسمی فجر روی سایت رسمی این جشنواره قرار گرفت. این درحالی است که 97 هنرمند ایرانی و سه هنرمند از کشورهای ایالات متحده آمریکا، بلژیک و برزیل در این رویداد هنری حضور خواهند داشت.

آماده سازی و چیدمان آثار نمایشگاه از روز گذشته با حضور هنرمندان شرکت کننده در موزه هنرهای معاصر تهران آغاز شده است.

نهمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر با حمایت دفتر هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر و همچنین میزبانی موزه هنرهای معاصر تهران و فرهنگسرای نیاوران، 3 تا 30 بهمن در تهران برگزار می شود.

برج آزادی، میزبان نمایشگاه عکس گروهی انسان

نمایشگاه عکس گروهی دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی به سرپرستی حمیدرضا زینالی و با عنوان انسان، از اول بهمن در مجموعه برج آزادی برپا می شود.

به گزارش جام جم، در این نمایشگاه 156 اثر از 146 هنرمند عکاس با سه رویکرد انسان و هجوم تکنولوژی، انسان و طبیعت و انسان و تنهایی برگزار می شود. این نمایشگاه عکس گروهی از یکم تا هشتم بهمن در نگارخانه های بوستان، اقوام و آیینه برج آزادی برپا می شود و علاقه مندان می توانند همه روزه جز شنبه ها از ساعت 9 تا 17 از این نمایشگاه بازدید کنند.