آرشیو سه‌شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۵، شماره ۲۱۵۳۸
ورزشی
۹

رقابت 25 نامزد برای نشستن روی صندلی ریاست فدراسیون کاراته

با برگزاری مجمع انتخابات فدراسیون کاراته، رئیس این فدراسیون بعد از 15 ماه انتظار از میان25 نامزد انتخاب خواهد شد.

مجمع انتخاباتی فدراسیون کاراته برای انتخاب رئیس آینده این فدراسیون امروز سه شنبه در محل سالن اجتماعات آکادمی ملی المپیک، به ریاست مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان تشکیل خواهد شد.

وزارت ورزش و جوانان دو هفته قبل از میان 25 نفری که برای تصدی صندلی ریاست این فدراسیون ثبت نام کرده بودند، نام 25 نفر را به عنوان نفراتی که می توانند در مجمع به رقابت بپردازند، اعلام کرد.

بر همین اساس صمد ولیزاده، علی خرمی، علیرضا اسدزاده، محمدعلی باتوانی، علی برق پیما، مصطفی نکولعل آزاد، حسین دهقانی، علیرضا رستمی، قاسم سعیدی، حمیدرضا عرفانی، حمیدرضا ده بزرگی، خانم زیبا محمدرضایی، مازیار فریدخمامی، ایرج علی میرزایی، عقیل کشیر تقرتپه، آیدین محمدی، بهزاد ملکی، حبیب اله ناظریان، حسین افراسیابی، سعید دباغ نیکوخصلت، محمدصادق فرجی، محمد احمدی، سیدعباس پناهی، حمید عباسی و محمدقاسم منوچهری نفراتی هستند که مجوز حضور در مجمع را دریافت کردند.

همچنین براساس اعلام فدراسیون کاراته غیر از روسای هیئت ها و نمایندگان ارگان ها و سازمان هایی که حق رای دارند، امیر مهدی زاده، مهدی خدابخشی و حمیده عباسعلی به عنوان نماینده ورزشکاران، محمدعلی مردانی به عنوان نماینده داوران، غلامرضا دباغیان به عنوان نماینده مربیان و دانشگاه آزاد اسلامی به همراه مقاومت بسیج به عنوان نماینده باشگاه ها حضور خواهند داشت.

ظواهر امر نشان می دهد که از میان ناظریان و فرجی یکی رئیس فدراسیون کاراته می شود. ناظریان سابقه بیش از یک دهه ریاست بر فدراسیون کاراته را داراست و فرجی نیز از حمایت دبیر پیشین کاراته بهره مند است. فردی که عنوان می شود میان اعضای مجمع این فدراسیون نفوذ بسیاری دارد و به پشتوانه اوست که فرجی شانس بسیاری برای رسیدن به ریاست کاراته پیدا کرده است.