آرشیو سه‌شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۵، شماره ۳۷۲۲
اقتصاد
۴

ویژه

مجمع عمومی فوق العاده شرکت سمگا برگزار شد

مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام شرکت گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران(سمگا) با دستور کار افزایش سرمایه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل گروه مالی گردشگری، در این نشست که در 27 دی ماه با حضور 65 درصدی سهامداران برگزار شد، پس از ارایه گزارش هیات مدیره و مدیر عامل شرکت، سهامداران سوالات و نظرات خود را در مورد گزارش عملکرد منتشر شده و برنامه های شرکت بیان کردند. در پایان افزایش سرمایه شرکت سمگا از 2 هزار میلیارد ریال به 3 هزار میلیارد ریال به تصویب مجمع عمومی فوق العاده رسید.

دعوت برای شرکت در جشنواره فیلم بانک پاسارگاد

دومین جشنواره فیلم 180 ثانیه ای پاسارگاد، به ابتکار بانک پاسارگاد، در سه محور اصلی و یک بخش جنبی برگزار خواهد شد. به گزارش روابط عمومی بانک پاسارگاد، دکتر حسن بلخاری دبیر علمی جشنواره ضمن بیان توضیحاتی در خصوص نخستین دوره از این جشنواره گفت: سال گذشته، نخستین دوره از جشنواره فیلم 180 ثانیه ای پاسارگاد، بسیار موفق برگزار شد. استقبال وسیعی از این جشنواره به عمل آمد.

سرمایه بانک های توسعه ای بر تولید تاثیرگذار است

جهانگیری، معاون اول رییس جمهور گفت: با توجه به رسالت بانک های توسعه ای و نقش آنها در توسعه پایدار افزایش سرمایه بانک های توسعه ای مورد توجه و تاکید دولت است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن، جهانگیری در دیدار علی اشرف افخمی، مدیرعامل بانک صنعت و معدن با بیان این مطلب افزود: بانک های توسعه ای در دستیابی به توسعه صنعتی و اقتصادی، نقش موثر، مثبت و سازنده ای را ایفا می کنند بنابراین افزایش سرمایه آنها به عنوان عاملی مهم در راستای برنامه های توسعه اقتصادی مورد توجه قرار می گیرد.

وی با تقدیر از عملکرد بانک صنعت و معدن در تامین مالی پروژ های صنعتی و زیرساخت در کشور تصریح کرد: خوشبختانه بانک صنعت و معدن توانسته است تامین منابع مالی و فنی پروژه های صنعتی را به خوبی انجام دهد که قطعا این تامین مالی در روند رو به رشد توسعه اقتصادی، گسترش امکانات زیر بنایی و صنعتی در راستای ایجاد اشتغال و خروج از رکود بسیار تاثیرگذار است.