آرشیو سه‌شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۵، شماره ۲۱۵۳۸
حوادث - اخبار کشور
۱۱

دستگیری 6 سارق سرقت مسلحانه نافرجام طلافروشی در دماوند

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران از دستگیری 6 سارق سرقت مسلحانه نافرجام طلافروشی آبسرد در کمتر از 12 ساعت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از دماوند، سرتیپ عبدالرضا ناظری در گفت وگو با خبرنگاران در تشریح این سرقت اظهار کرد: در روز ظهر جمعه هفته گذشته، وقوع سرقت مسلحانه از طلافروشی از طریق مرکز فوریت های پلیس به کلانتری آبسرد اطلاع داده می شود.

وی افزود: بلافاصله عوامل انتظامی در محل وقوع سرقت حاضر و متوجه شدند که سارقان به قصد سرقت و با پوشش خریدار وارد طلافروشی شده و بعد از درگیری با صاحب طلافروشی موفق به سرقت طلاها نشدند و پس از مضروب کردن متصدی این واحد صنفی از محل متواری شده اند.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران گفت: نیروهای انتظامی با توجه به اهمیت موضوع با کسب دستورهای قضایی پیگیری کارهای اطلاعاتی را آغاز کردند و در کمترین زمان موفق به شناسایی یکی از سارقان که خانمی بود، شدند و آن را دستگیر کردند.

ناظری ادامه داد: عملیات دستگیری بقیه سارقان در دستور کار قرار داشت که سارقی که به همراه آن خانم برای سرقت در قالب خریدار وارد طلافروشی شده بود، نیز دستگیر شد.

وی تصریح کرد: با تلاش نیروهای انتظامی باند سرقت مسلحانه طلافروشی که 6 نفر بودند، حدود ساعت دو بامداد روز جمعه در کمتر از 12 ساعت شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران بیان کرد: سارقان اعتراف کردند که قریب به سه ماه با تشکیل باندی شناسایی و برنامه ریزی سرقت از طلافروشی را آغاز کرده بودند و در روز جمعه و زمان خلوتی اقدام به سرقت نافرجام کردند.

ناظری افزود: یک قبضه سلاح قلابی کلت کمری و یک قمه که طلافروش با آن مجروح شده بود، کشف شد.