آرشیو سه‌شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۵، شماره ۳۷۲۲
ورزش
۱۵
دیدگاه

پاسخ به تاج

امیر حاج رضایی ( کارشناس فوتبال)

1- بهتر است برانکو و کی روش در این رابطه توضیح دهند. اگر قرار باشد برای یک نفر طور دیگری رفتار کنند، اما طرف دیگر از محبت های فدراسیون برخوردار باشد، بی عدالتی است. بی عدالتی هم در فوتبال بیداد می کند. بهتر است از فدراسیون بپرسید که چرا دوگانه رفتار کرده و طرفین را به یک اندازه استیضاح نمی کند. این رفتار هم مانند خیلی چیزهای دیگر در فوتبال ما درست نیست.

2- اهالی فوتبال مرتب از کی روش انتقاد کردند، ولی چه سودی داشته است؟ کی روش در بیانیه اخیر خود گفته که اگر شکست بخوریم، فدراسیون فوتبال و هیات رییسه مقصر هستند. او مرتب تاکتیک هایش را با تاکتیک های جدید سوییچ می کند.

کی روش از شرایط نابسامان فوتبال مان استفاده کرده و مرتب بیانیه صادر می کند. مسوولیت فنی برعهده سرمربی تیم ملی است، اما کی روش با بیانیه های خود توپ را به زمین رقبا می فرستد. او منتظر است که خدای ناکرده در صورت ناکامی تیم ملی بگوید فلان تاریخ گفته بودم که شکست بخوریم مقصر چه کسانی هستند.

3- تنش ایجاد شده به زیان فوتبال ملی است. دیگر علاقه مند نیستم صحبت کنم، چون هر حرفی را 10 بار تکرار نمی کنند. کی روش گفته بود در آتش او و برانکو، سرمربی پرسپولیس می سوزد، در صورتی که نه شما می سوزید نه برانکو، بلکه فوتبال ما در آتش می سوزد. شما دستمزدتان را می گیرید و فردا روزی می روید و ما می مانیم و این فوتبال زخم خورده.

4- مهدی تاج درباره بنده گفته که کسی از کی روش انتقاد کرده که پول های آلوده به خانه اش برده است و ظاهرا منظور رئیس فدراسیون من بودم. پس از اظهارات تاج، به ایشان دو خط شعر خواجوی کرمانی پیامک کردم و والسلام. جای تاسف دارد که اگر یک منتقد به غلط هم انتقاد کند، با تهمت و افترا پاسخش را بدهند. حقارت فوتبال ما اینجا مشخص می شود.

72 سال از سنم می گذرد، اگر آباد باشم که هستم، کسی نمی تواند تخریبم کند و اگر آباد نباشم، کسی نمی تواند آبادم کند. ما طور دیگری تربیت شدیم.

چیزی که تاج گفته کاملابی اهمیت و نشان دهنده ضعف اوست. با تهمت نمی توان کاری را پیش برد. ایشان فکر کرده که می تواند این گونه پاسخ بدهد. این مسئله نشان می دهد که سطح آگاهی او محدود است.