آرشیو چهارشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۵، شماره ۲۱۵۳۹
شهرستان ها
۷

پای صحبت مردم

سرقت پله برقی

دو پل عابر پیاده در مسیر بلوار پاسداران اهواز حد فاصل دروازه تا سه راه فرودگاه وجود دارد که دارای پله برقی هستند اما این پله های برقی مدت هاست که خاموش هستند و شهروندان از آنها نمی توانند استفاده کنند.

این مسئله در کنار نبود مراقبت از اموال شهری فرصتی را در اختیار سارقان قرار داده تا تجهیزات این پل ها را به یغما ببرند. این در حالی است که شهرداری منطقه با صرف 400 میلیون تومان این پل ها را نصب و راه اندازی کرده است.

قربان لیموجی

آب مشکل همیشگی بابل

سالیان متمادی است که شهروندان بابلی با کمبود آب آشامیدنی و افت فشار آب دست و پنجه نرم می کنند. وجود شبکه های ذخیره سازی آب یکی از وسائل ضروری هر خانه و خانواده ای در بابل است.

مسئله کمبود آب و افت فشار محدود به تابستان نمی شود و شهروندان بابلی در فصل بارندگی و زمستان هم با این مشکل مواجه هستند.

جا دارد مدیریت شهری تدبیری برای پایان دادن به مشکل همیشگی کمبود آب و افت فشار اتخاذ تا شهروندان بدون دغدغه و با آرامش زندگی کنند.

علی کفایی مهر

درخواست 4 ساله یک وام

بنده نیروی بازنشسته ناجا در اهواز هستم و مدت 4 سال است که درخواست وام از بنیاد تعاون ناجا برای ازدواج پسرم داده ام. روزی که درخواست دادم پسرم 28 سال سن داشت و حالا32 ساله شده است ولی هنوز خبری از پرداخت این وام نیست. قرار بود یکساله پرداخت و از حقوقم کسر شود ولی به رغم مراجعه به مسئولان رده بالای انتظامی استان همکاری با بنده صورت نگرفته و به تازگی اعلام کردند دستورالعمل ها تغییر کرده و باید از طریق بانک مسکن اقدام کنید. چطور به افراد زیادی بی وثیقه از محل بنیاد وام پرداخت شد حالاکه نوبت ما شد شرایط عوض شده و باید به بانک ها مراجعه کنم.

اسماعیل گتوندی