آرشیو چهارشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۵، شماره ۲۱۵۳۹
اخبار کشور
۳
اخبار ادبی و هنری

برخلاف حمایت های مردم و اهالی فرهنگ؛ برنامه «ثریا» امشب هم روی آنتن نمی رود

به رغم حمایت های مردم، گروه های دانشجویی و اهالی فرهنگ از برنامه «ثریا» این برنامه با فشار دولت هنوز هم امکان پخش ندارد.

محسن مقصودی، تهیه کننده و مجری برنامه «ثریا» در گفت وگو با خبرنگار کیهان، با اشاره به حمایت های صورت گرفته از این برنامه در هفته های اخیر گفت: مردم، اهالی فرهنگ و دانشجویان به «ثریا» خیلی لطف دارند اما متاسفانه ما هنوز امکان برقراری ارتباط با مدیران سازمان صدا و سیما را پیدا نکرده ایم.

وی افزود: علی رغم اینکه پنج، شش نامه به مسئولان سازمان صدا و سیما ارسال و تقاضای برگزاری جلسه کرده ایم، اما مدیران سازمان هنوز به درخواست ما برای برگزاری جلسه پاسخ نداده اند. امیدواریم که هر چه زودتر جلسه ای برگزار شود و با گفت وگو با مدیران صدا و سیما، «ثریا» بتواند بار دیگر به آنتن برگردد. تهیه کننده «ثریا» درباره چرایی عدم پاسخگویی مدیران صدا و سیما درباره این برنامه هم گفت: احتمالامدیران رسانه ملی سرشان شلوغ است که هنوز امکان برگزاری جلسه برای حل مسائل مربوط به برنامه فراهم نشده است. امیدواریم که با حل این مسائل، در هفته های آتی شاهد ادامه پخش برنامه «ثریا» با همان رویکرد انقلابی و چالشی با موضوع پیشرفت کشور باشیم.