آرشیو چهارشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۵، شماره ۲۱۵۳۹
ورزشی
۹

خواندنی از ورزش ایران

* چهاردهمین دوره مسابقات دسته برتر فوتسال جانبازان سالم تن با معرفی تیم های برتر در رامسر به کار خود پایان داد. در بازی فینال این دوره از مسابقات که بین تیم های مازندران میزبان مسابقات و تهران الف برگزار شد، نتیجه بازی 3 بر 2 به نفع تیم تهران الف رقم خورد و این تیم قهرمان این دوره از مسابقات شد.در رقابت های رده بندی، تیم های گلستان و فارس به مصاف هم رفتند که بازی با نتیجه 5 بر 4 به نفع استان فارس پایان یافت. بر اساس نتایج بدست آمده از این رقابت ها، تیم «تهران الف»، مقام اول؛ تیم مازندران مقام دوم واستان «فارس مقام سوم مسابقات را به خود اختصاص دادند.

* مسابقات بین المللی بادبانی 29 دی تا 2 بهمن در المصنعه عمان و در 5 ماده برگزار می شود. تیم بادبانی ایران نیز در این رقابت ها نماینده دارد و قایقران های کشورمان در ماده Laser Radial شرکت می کنند. شهاب خاتم و مسعود جانی نسب سیلورهای ایران در این تورنمنت بین المللی هستند و عمار رئوفی به عنوان مربی و سیروس صداقت کیش به عنوان سرپرست آنها را همراهی می کنند. فدراسیون قایقرانی ایران برنامه ریزی جدی برای توسعه بادبانی انجام داده و در هفته گذشته بهزاد اتابکی رئیس کمیته بادبانی از تزریق بودجه ای مناسب به این کمیته برای برنامه ریزی خبر داده بود.

* وزیر ورزش و جوانان در حکمی سید نصرالله سجادی را به ریاست ستاد عالی مسابقات شطرنج قهرمانی بانوان جهان منصوب کرد.

*مراسم معارفه رئیس فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای شنبه هفته آینده برگزار می شود. مجتبی جوهری 14 دی ماه سالجاری از سوی اعضای مجمع انتخاباتی فدراسیون برای مدت 4 سال سکان ورزش پهلوانی و زورخانه ای را در دست گرفت.