آرشیو چهارشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۵، شماره ۴۷۳۹
ورزش
۹

مستطیل سبز

رای فدراسیون فوتبال اسپانیا به نفع رئال

فدراسیون فوتبال اسپانیا باشگاه سه ویا را به خاطر محرز شدن توهین هواداران آن به کاپیتان رئال مادرید مجرم دانست.

شعارهایی چون مرگ بر راموس، راموس خائن، مدافع بی هویت، مادرید کاغذی و سرخیو بی عقل، مدافع ملی پوش رئال مادرید را بسیار دلخور و عصبانی کرد. راموس از باشگاه خود خواسته بود در این خصوص به فدراسیون فوتبال اسپانیا شکایت نکند؛ اما صدرنشین لالیگا ساکت نماند و از باشگاه سه ویا به فدراسیون فوتبال این کشور شکایت کرد. این پرونده به احتمال فراوان با حکم سنگین فدراسیون فوتبال اسپانیا علیه سه ویا بسته خواهد شد.

زلاتان: پوگبا باید خود را خلاص کند

زلاتان ابراهیموویچ، ستاره سوئدی منچستریونایتد معتقد است، پل پوگبا زمانی که تحت فشار افکار عمومی و رسانه ها قراردارد، باید از فوتبال چیزهای زیادی یاد بگیرد: فشار در فوتبال چیزی است که از آن لذت می برم.

نمی دانم که پل شخصا قادر به جواب در این باره هست یا نه؛ اما فکر کنم او هم فشار در فوتبال را دوست دارد. مطمئن باشید بدون این فشارها، هیچ گاه در جایگاهی که حالاهستیم، قرار نداشتیم. به این ترتیب فشارها در ورزش، چیزی است که از آن خیلی نکات را یاد گرفتیم و باید آن را پیش ببریم، چرا که واجب است در بالاترین سطح بمانیم. پل مسلما باید در صدر بماند و همین برایش ایجاد فشار می کند. من معتقدم باید خودش را از فکر بی مورد در این راه خلاص کند.

رونالدو به راموس چه گفت

کریستیانو رونالدو، بهترین بازیکن جهان در جریان بازی رئال مادرید و سه ویا از هم تیمی خود خواست، روحیه اش را نبازد. با گل به خودی که سرخیو راموس در دقیقه 84 بازی یکشنبه شب رئال مادرید در خانه سه ویا زد، این تیم را به بازی برگرداند تا گل دوم را هم بزند و صاحب سه امتیاز شود.

پس از گل به خودی راموس، جو ورزشگاه رامون سانچس پیسخوان بشدت علیه او شد؛ اما کریستیانو رونالدو برای این که به کاپیتان تیمشان روحیه بدهد خطاب به راموس گفت: باید سرمان را بالابگیریم! باید با تمام توان بازی کنیم! نباید خودمان را ببازیم.