آرشیو چهارشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۵، شماره ۴۷۳۹
ایران ورزشی: منهای فوتبال
۱۰

لیگ برتر والیبال و آخرین بخت تیم ها برای صعود به پلی آف

هاوش در پیچ سقوط

هفته نوزدهم لیگ برتر والیبال از راه رسید و امروز پنج دیدار در شهرهای ایران برگزار می شود. در تهران تیم های سایپا و خاتم اردکان از ساعت 15 به میدان می روند که سایپا با 9 برد و 28 امتیاز در رتبه چهارم جدول قرار دارد و خاتم اردکان با هفت برد و 22 امتیاز در جایگاه نهم است. دیدار رفت دو تیم، سه بر یک به سود سایپا به پایان رسید و نارنجی پوشان در این دیدار خانگی به دنبال کسب دهمین برد خود هستند.

در یکصد و دهمین مسابقه لیگ برتر والیبال امسال، تیم بانک سرمایه که با 16 برد و 44 امتیاز صدرنشین است، با پارسه بازی می کند که 27 امتیازی است و رتبه پنجم جدول را در اختیار دارد. پارسه در مسابقه رفت یک امتیاز از صدرنشین گرفت، اما در این روزها شرایط این تیم با مسابقات دور رفت متفاوت است.

تیم پیکان پرافتخارترین تیم این رقابت ها در ورامین مهمان صالحین این شهر است. پیکان اگر بخواهد صدرنشین شود باید در سه هفته آینده این رقابت ها فاتح میدان باشد که در دیدار هفته پایانی با بانک سرمایه، امید به شکست حریف و صدرنشینی داشته باشد. البته این شرایط در صورتی است که بانک سرمایه نیز در سه هفته آینده شکستی را متحمل نشود. صالحین ورامین، تیم دهم جدول است و دیدار رفت دو تیم نیز سه بر صفر به سود پیکان به پایان رسید.

تیم هاوش گنبد به ساری سفر می کند تا به دیدار سازمان عمران شهرداری ساری برود. هاوش در صورت برد می تواند به ادامه حضور در پلی آف لیگ برتر امیدوار باشد. عمران ساری با هشت برد و 23 امتیاز در رتبه هشتم و هاوش با چهار برد و 12 امتیاز در رتبه دوازدهم قرار دارد. دیدار رفت سه بر یک به سود هاوش شد و ساروی ها در اندیشه جبران این نتیجه در مسابقه خانگی هستند.

تیم های شهرداری تبریز و کاله مازندان در تبریز بازی می کنند که کاله در صورت شکست تیم تبریزی یک پله در جدول صعود می کند.

تیم والیبال شهرداری ارومیه که با 12 برد و 35 امتیاز در رتبه سوم جدول قرار دارد، این هفته در اراک به میدان می رود و درصورت شکست شهرداری اراک، صعودش به مرحله پلی آف قطعی می شود.