آرشیو یکشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۵، شماره ۶۴۱۴
سیاسی
۲

اخبار

پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب در پی درگذشت آیت الله خسروشاهی

در پی درگذشت آیت الله سیدابراهیم خسروشاهی، رهبر معظم انقلاب پیام تسلیتی صادر کردند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

درگذشت عالم پارسا و سالک الی الله، مرحوم آیت الله آقای حاج سیدابراهیم خسروشاهی رضوان الله علیه را به شاگردان و ارادتمندان و بویژه به خاندان و بازماندگان مکرم ایشان تسلیت عرض می کنم. این عالم بزرگوار از شاگردان قدیم حضرت امام خمینی و علامه طباطبایی اعلی الله مقامهما و از مستفیدان سلوک معنوی در محضر بزرگان اخلاق و معرفت و خود، آراسته به پرهیزگاری و پارسایی بود. از خداوند رحمت و مغفرت و علو درجه برای ایشان مسالت می کنم.

گفتنی است آیت الله سید ابراهیم خسروشاهی، از شاگردان علامه طباطبایی و امام خمینی(ره) روز گذشته [شنبه] در سن 93 سالگی دار فانی را وداع گفت.

وزیر اطلاعات: حادثه پلاسکو تروریستی نبود

وزیر اطلاعات گفت: تا این لحظه به هیچ گونه اطلاعات یا نشانه ای از خرابکارانه یا تروریستی بودن حادثه آتش سوزی و تخریب پلاسکو نرسیده ایم.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام علوی در جریان بازدید از محل حادثه پلاسکو با حضور در جمع خبرنگاران درخصوص امنیتی بودن این حادثه گفت: هر اتفاقی که در کشور رخ بدهد و در آن احتمال امنیتی بودن موضوع وجود داشته باشد، ما کارهای امنیتی را انجام می دهیم و اگر بدانیم که یک حادثه امنیتی بوده باشد، اطلاعاتی در این خصوص ارائه خواهیم داد.علوی با اشاره به شایعاتی که در فضای مجازی منتشر می شود، افزود: شایعاتی که مطرح می شود، حرکت غیراخلاقی و نامناسبی است و جنبه امنیتی دارد و در این شرایط باید در این خصوص جمع بندی و اقداماتی انجام بدهیم تا با سلسله دروغ پردازی برخورد شود. او در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه آیا وقوع انفجار در طبقات فوقانی این ساختمان مشکوک بوده یا خیر، گفت: انفجارها ناشی از مواد منفجره نبوده، اما با توجه به اینکه این ساختمان گازکشی نداشته، از چراغ های نفت سوز و گازسوز برای گرما و پخت و پز استفاده می کردند و ما در حال بررسی ابعاد این موضوع هستیم.