آرشیو یکشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۵، شماره ۲۱۵۴۲
ورزشی
۹

پرافتخارترین کاراته کای ایران تاکید کرد: امیدوارم رئیس جدید ثبات و آرامش کنونی را حفظ کند

قهرمان رقابت های جهانی اتریش مدعی است طباطبایی یک ثبات و آرامش را در کاراته ایران حکم فرما کرد و امیدوار است فرجی بتواند این مسیر را ادامه دهد. گزیده ای از تازه ترین صحبت های امیر مهدی زاده پرافتخارترین کاراته کای ایران در ادامه می آید:

* طباطبایی ثبات را در کاراته حکم فرما کرده است و نتیجه آن را در مسابقات جهانی اتریش شاهد بودیم و این نشان می دهد که اگر فدراسیون کاراته به خوبی مدیریت شود و حواشی از آن دور شود، کاراته کاها می توانند نتایج خوبی را کسب کنند، چرا که این پتانسیل در ورزشکاران ایرانی وجود دارد تا بهترین مدال ها را کسب کنند.

* به عنوان عضو کوچکی از جامعه بزرگ کاراته از زحماتی که طباطبایی در 14 ماه حضور خود کشید تشکر می کنم. در حال حاضر کاراته در شرایط خوبی قرار دارد و با توجه به نتایج کسب شده در اتریش و هم چنین المپیکی شدن کاراته که نتیجه ثبات حکم فرما شده در کاراته است، امیدوارم با حضور فرجی نیز این ثبات حفظ شود.

* امیدوارم فرجی مسیری را که طباطبایی به وجود آورده فرجی نیز ادامه دهد و بتواند کاراته را به درجات بالاتر برساند. به ویژه در حال حاضر که کاراته المپیکی هم شده است. ان شاء الله در بازی های آسیایی، جهانی و المپیک در نهایت کاراته را به جایگاه اصلی خود برساند.

* ان شاء الله کاراته به آن چیزی که استحقاقش در ورزش کشور است دست یابد.