آرشیو یکشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۵، شماره ۲۱۵۴۲
اخبار کشور
۱۰

پیوستن 7 حزب جدید به «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی»

هفت حزب جدید ضمن اعلام حمایت از «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» به این جبهه مردمی پیوستند.

به گزارش فارس جمعیت زنان انقلاب اسلامی، جمعیت زنان پیام آور، حزب فاطمیون، جمعیت زنان مسلمان، جمعیت زنان پیرو حضرت زهرا(س)، موسسه قرآن و عترت مشکات البصائر و انجمن بین المللی زنان طرفدار صلح و عدالت اجتماعی هفت حزبی هستند که به جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی پیوسته اند.

دبیران کل این احزاب در نشست اخیر در کمیته بانوان نیز حضور داشتند و قرار شده است هرکدام از بانوانی که می توانند به عنوان روسای تشکل ها و احزاب اعلام حمایت کنند، اسامی خود را به «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» ارائه دهند تا در سایت جبهه مردمی منتشر شود.

برگزاری همایش مجمع پزشکی و سلامت جبهه مردمی نیروهای انقلاب

نخستین همایش مجمع پزشکی و سلامت جبهه نیروهای مردمی انقلاب اسلامی در سالن همایش های مجتمع شهدای سرچشمه برگزار شد.

دراین همایش که چهره هایی چون شهریاری نماینده مجلس و روح الامینی و بسیاری از صاحب نظران حوزه سلامت حضورداشتند، طی انتخاباتی 25عضوکمیته بهداشت و سلامت برای حضور در مجمع عمومی انتخاب شدند. دراین همایش که عصر پنجشنبه 30 دی ماه برگزارگردید طی انتخاباتی نمایندگان مجمع پزشکی و سلامت جبهه مردمی انقلاب اسلامی برای حضور در مجمع عمومی این جبهه انتخاب شدند.

همچنین مرندی عضو هیئت موسس جبهه مردمی اهداف و برنامه های این جبهه را تشریح و حضار در جریان روند اقدامات صورت گرفته و فعالیت های آینده قرار گرفتند.