آرشیو یکشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۵، شماره ۴۷۴۲
ورزش
۹

اولین برد بایرن در سال جدید

رقابت های بوندس لیگای آلمان بعد از یک تعطیلی یک ماهه از جمعه شب با دیدار دو تیم فرایبورگ و بایرن مونیخ آغاز شد و تیم آنچلوتی توانست با گلزنی در آخرین ثانیه ها، سال 2017 را با پیروزی آغاز کند.

در این بازی که با نتیجه 2 بر یک به سود بایرن به پایان رسید لواندوفسکی در دقایق 35 و 91 برای بایرن و هابرر در دقیقه 4 برای فرایبورگ گلزنی کردند. مهاجم لهستانی باواریایی ها با 2 گلی که در این دیدار به ثمر رساند، شمار گل های زده خود را در رقابت های بوندس لیگا را به عدد 135 رساند و از رکورد 133 گل زده جیووانی البر، بازیکن پیشین بایرن مونیخ گذشت. لواندوفسکی حالابرای تبدیل شدن به بهترین گلزن خارجی تاریخ بوندس لیگا، تنها کلودیو پیزارو با 190 گل زده را در پیش دارد.

لواندوفسکی پس از بازی درخصوص گلی که در دقیقه 91 در شرایط سختی به ثمر رساند، به خبرنگاران گفت: در لحظه اول به فکر دادن پاس بودم، اما کار آسانی نبود چون کسی نزدیکم نبود. در آن لحظه تنها به فکر کنترل توپ و سعی در انجام کاری بودم. خوشبختانه هم در این کار موفق بودم و البته کمی هم شانس با من یار بود. در واقع توپ آنطور که باید به پایم نچسبید، اما به هر حال گل، گل است. وی افزود: ما تا پایان جنگیدیم و در نهایت به پیروزی رسیدیم. رقبای ما عالی دفاع می کنند و باید صبور باشیم. کسب پیروزی پس از شروع مجدد لیگ برای مان مهم بود. بازی مقابل فرایبورگ هرگز آسان نیست، تیمی که سازمان یافته است و به لحاظ تاکتیکی قوی است. آنها هم در حمله خوب بودند، هم در دفاع.

با این نتیجه بایرن 42 امتیازی شد و در صدر جدول ماند. در پایان این بازی کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی بایرن به تحسین رقیب پرداخت و گفت: مقابل تیمی پیروز شدیم که بسیار ما را آزار داد و موقعیت های زیادی به وجود آورد. چندان خوب ظاهر نشدیم اما از ا ین که تیم شخصیت خودش را حتی در لحظات نه چندان خوب خود نشان داد، واقعا خوشحالم. اصلابه دلیل داشتن همین شخصیت تیمی است که در پایان بازی ها هر 3 امتیاز را نصیب خودمان می کنیم. نه از نوع بازی تیم بلکه تنها از نتیجه خشنود هستم.