آرشیو یکشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۵، شماره ۴۷۴۲
ایران ورزشی: منهای فوتبال
۱۰

تعداد انصرافی های انتخابی تیم ملی تنیس روی میز زیاد شد

فدراسیون: تصمیم می گیریم

تعداد انصرافی ها از مسابقه های انتخابی تیم ملی تنیس روی میز هرروز بیشتر می شود و فدراسیون هنوز چاره ای برای آن پیدا نکرده است. در تازه ترین اخبار مربوط به انصرافی های این رقابت ها نام پوریا عمرانی مطرح است که باید در دور سوم برابر محمد علی روئین تن بازی می کرد. پیش از این نیز نوشاد عالمیان از حضور در مرحله دوم انتخابی تیم ملی انصراف داده بود. نیما عالمیان، محمدرضا اخلاق پسند، محمد فرقدانی و مهران احدی نیز قبل از آغاز مرحله نخست انتخابی تیم ملی تنیس روی میز انصراف خود را اعلام کرده بودند.

دبیر فدراسیون تنیس روی میز درباره موج کناره گیری از این رقابت ها گفته: پس از اظهارنظر فدراسیون پزشکی با برگزاری جلسه ای در مورد انصراف نوشاد عالمیان و بقیه پینگ پنگ بازان تصمیم گیری می کنیم. فدراسیون سه موضع مهم را همیشه مدنظر دارد. اول، سلامت ورزشکار و دوم منافع ملی که از مورد اول خیلی مهم تر است و سوم، حفظ حقوق ورزشکارانی که بدون مشکل تا پایان مسابقات حضور داشته اند.

محمود نظری درباره نوشاد عالمیان توضیح می دهد: نوشاد عصر جمعه اعلام کرد ازقسمت دست مصدوم شده است ما هم او را به فدراسیون پزشکی فرستادیم تا بعد از معاینه نظر خود را اعلام کنند. زمانی هم که مسابقات انتخابی تیم ملی تنیس روی میز تمام شود، طی جلسه ای تصمیم گیری می کنیم.