آرشیو یکشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۵، شماره ۴۷۴۲
فوتبال ایران
۱۱

دلگرمی هیات مدیره استقلال به منصوریان

تا بازی با «السد» هستی

بعد از شکست استقلال مقابل استقلال خوزستان، شایعات درباره وضعیت منصوریان بالاگرفت. این شایعات حکایت می کرد که در صورت شکست این تیم مقابل صنعت نفت، منصوریان برکنار می شود. بازی امروز در آبادان برگزار می شود و حساسیت بسیار زیادی دارد. آبی ها بازی رفت را دو بر یک در آزادی باختند و هواداران توقع دارند، تیم منصوریان در دیدار برگشت موفق باشد.

شایعات اخیر درباره برکناری منصوریان، باعث شد فشار روی این مربی دو چندان شود. سرمربی استقلال گلایه کرده بود که چرا اینقدر باید تحت فشار باشد و این مساله کارش را سخت تر می کند. اعضای هیات مدیره استقلال هم در آستانه بازی صنعت تلاش کردند، این فشار را از روی علی منصوریان بردارند. مسعود معینی روز گذشته اعلام کرد، هیچ ضرب الاجلی برای این مربی تعیین نکرده اند و او تا بازی السد کنار تیم خواهد بود. از روزی که استقلال مقابل سپاهان خوب بازی کرد و به تعطیلات نیم فصل رفت، تمام خبرها حکایت از آن داشت که باشگاه تا بازی السد در لیگ قهرمانان آسیا به این مربی فرصت می دهد.

معینی هم روی این مساله تاکید کرد تا فشار از روی علی منصوریان برداشته شود. به این ترتیب، اگر حرف های معینی به نمایندگی از تمام اعضای هیات مدیره باشد، استقلال حتی در صورت شکست در آبادان، تغییراتی روی نیمکت خود نخواهد داشت و این مساله خیال منصوریان را راحت می کند. این مربی البته معتقد است باشگاه باید تا پایان قراردادش از او حمایت کند چراکه برای ساختن استقلال نیاز به زمان بیشتری دارد.

حیدری نگران بازی صنعت نفت

خسرو حیدری، کاپیتان استقلال معتقد است، بازی با صنعت نفت بسیار سخت است. آبی پوش ها امروز در یکی از حساس ترین بازی های فصل، به مصاف این تیم می روند. صنعت نفت در آزادی موفق شد، استقلال را ببرد و حالاآبی ها در تلاش هستند بازی برگشت را ببرند. حیدری با اشاره به این بازی می گوید: دیدار با این تیم خیلی سخت است. آنها هفته پیش تراکتور را در تبریز متوقف کردند. نفت قابل پیش بینی نیست و در زمین خودش شرایط بهتری نسبت به ما دارد.

حیدری درباره کاپیتانی در استقلال می گوید: اگر مهدی رحمتی در زمین نباشد، من کاپیتان تیم خواهم بود و اگرنه بازوبند به او می رسد، ولی کاپیتانی این باشگاه بزرگ برای من افتخار است.