آرشیو یکشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۵، شماره ۴۷۴۲
ورزش
۱۸

کوتاه از فوتبال

تلاش جدی تراکتورسازی برای جذب شهباززاده

باوجود امید استقلالی ها برای جذب سجاد شهباززاده باشگاه تراکتورسازی نیز سفت و سخت به دنبال جذب این بازیکن است.

در حالی که این روزها بازگشت سجاد شهباززاده به فوتبال ایران و حضور او در تیم های استقلال، تراکتورسازی و پرسپولیس نقل محافل فوتبال شده، دیروز از باشگاه تراکتورسازی خبر رسید که این باشگاه به شکل کاملاجدی مذاکراتش را با شهباززاده آغاز کرده است و بعید نیست با توجه به نا آمادگی ادینهو تراکتورسازی به هر ترتیب ممکن این لقمه را از دهان استقلال بیرون بکشد.

قرارداد سرمربی تیم ملی فوتسال

نشست مشترک رئیس فدراسیون فوتبال و سرمربی تیم ملی فوتسال برگزار و طی آن قرارداد ناظم الشریعه به عنوان سرمربی تیم ملی فوتسال امضا و تحویل شد.

در این نشست رئیس فدراسیون فوتبال گفت: در آینده ای نزدیک جلسه ای با فوتسالی ها برگزار خواهیم کرد و تمام تلاشمان را به منظور کسب میزبانی جام جهانی 2020 انجام می دهیم. باید تلاش کنید جایگاه فعلی تان را در جهان حفظ و ارتقا دهید و نباید این تصور در میان مردم به وجود بیاید که کسب عنوان سوم در جام جهانی یک اتفاق بوده و مردم باید نتایج شیرین موفقیت ها را در رشته فوتسال احساس کنند.

در ادامه نشست رئیس فدراسیون فوتبال و سرمربی تیم ملی فوتسال راجع به مشکلات تیم ملی، سازمان لیگ فوتسال و مسائل پیش روی این رشته به مذاکره پرداختند و ناظم الشریعه نیز متعهد شد تا با آرامش کامل و حفظ جایگاه تیم ملی فوتسال در جهان فعالیت خود را انجام دهد.

شهابی رئیس دپارتمان روابط عمومی فدراسیون فوتبال شد

طی حکمی از سوی مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، اژدر شهابی به عنوان رئیس دپارتمان روابط عمومی این فدراسیون منصوب شد.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، مشاور رسانه ای وزیر ورزش، رئیس کمیته روابط عمومی فدراسیون فوتبال، معاون اداره کل روابط عمومی و بین الملل سازمان تربیت بدنی سابق و مشاور رسانه ای قائم مقام آموزش وپرورش در حوزه سلامت و تربیت بدنی از جمله سوابق شهابی است. پیش از این امیرحسین حسینی به عنوان مدیر روابط عمومی فدراسیون فعالیت می کرد.