آرشیو دوشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۵، شماره ۲۱۵۴۳
شهرستان ها
۷

70 درصد اعتبارات به طرح های استان همدان تخصیص یافت

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: تا پایان سال جاری 100 درصد اعتبارات سفر رئیس جمهوری به همدان اختصاص می یابد.

همدان- خبرنگار کیهان: محمدباقر نوبخت در جلسه شورای برنامه ریزی توسعه استان که در شهرستان اسدآباد برگزار شد، افزود: از بیش از 8 هزار میلیارد ریال اعتبار سفر مذکور برای استان همدان، کمتر از 600 میلیارد ریال آن تخصیص نیافته است.وی از مدیران خواست تا به جای طرح های کوچک فاقد عایدی مشخص، طرح های کلان برای اجرا در استان ارائه دهند.

وی افزود: تاکنون به نقش استانها در تبیین برنامه های سال 96 پرداخته نشده است و لذا از مسئولین استان می خواهیم که متناسب با طرح آمایش سرزمین و با نظرخواهی از صاحبنظران و اساتید، برنامه ای تهیه کنند و به سازمان برنامه و بودجه کشور ارائه دهند تا مطابق آن مسیر توسعه استان پیگیری شود.وی اعلام کرد: مجموعه اعتبارات پیش بینی شده برای طرح های استان همدان در سال جاری معادل 2هزار و 280 میلیارد ریال بود که تاکنون 70 درصد آن محقق شده است.نوبخت تاکید کرد: طرح ملی راه آهن تهران- همدان نیز باید هرچه زودتر به اتمام برسد و تا پایان امسال یا اوایل سال آینده شاهد افتتاح آن باشیم.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه در سفر به استان همدان از روند اجرای ریل گذاری راه آهن تهران- همدان دیدن کرد.