آرشیو دوشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۵، شماره ۳۷۲۷
اقتصاد
۴

ویژه

آغاز جشنواره فجر سایپا

در جشنواره فروش فجر سایپا، سبدی از انواع خودرو با مدل سال 96و تسهیلات استثنایی عرضه می شود. به گزارش سایپا نیوز: شرایط فروش ویژه جشنواره فجر محصولات گروه خودروسازی سایپا آغاز شد. رضا تقوی، مدیر بازار یابی و فروش سایپا گفت: سبدی از انواع خودروها با متنوع ترین روش های فروش، بیمه بدنه رایگان، تحویل خودرو با مدل 96، سود مشارکت بالاو تسهیلات استثنایی برای این جشنواره در نظر گرفته شده است. مدیر بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا در تشریح این شرایط بیان کرد: به غیر از تحویل فوری خودروها با بیمه بدنه و مدل 96، تسهیلات و سود مشارکت مناسبی برای خودروها لحاظ شده که می توان به افزایش میزان تسهیلات دو خودرو چانگان CS35 و ساینا اشاره کرد. وی افزود: هموطنان گرامی می توانند از دو روش سایت اینترنتی گروه خودرو سازی سایپا به نشانی www.saipagroup.ir یا نمایندگی های مجاز گروه سایپا در سراسر کشور اقدام به کسب اطلاعات تکمیلی، ثبت نام و تحویل خودرو کنند.

افزایش سقف جوایز حساب های قرض الحسنه

با پیشنهاد بانک ملت و تصویب بانک مرکزی، سقف فردی جوایز قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک ها به یک میلیارد ریال افزایش یافت.

به گزارش روابط عمومی بانک ملت، بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران با پیشنهاد اداره کل بانکداری شخصی بانک ملت طی نامه شماره 428846 مورخ 31 شهریورماه سال جاری و در راستای ترویج سنت پسندیده قرض الحسنه و تشویق سپرده گذاران به مشارکت در تجهیز و افزایش منابع قرض الحسنه بانک ها و موسسات اعتباری غیربانکی، حداکثر میزان هریک از جوایز اعطایی به سپرده های قرض الحسنه پس انداز اعم از نقدی یا غیرنقدی به یک فرد در هر دوره را از 500 میلیون ریال به یک میلیارد ریال افزایش داد.

تسلیت بیمه البرز به شهدای پلاسکو

بیمه البرز شهادت جمعی از آتش نشانان فداکار و جان بر کف و درگذشت تعدادی از هموطنان عزیز در حادثه هولناک آتش سوزی ساختمان پلاسکو را به خانواده محترم ایشان و ملت ایران تسلیت می گوید.

بدینوسیله از آن تعداد بیمه گزاران خسارت دیده حادثه پلاسکو که نزد شرکت بیمه البرز بیمه نامه داشته اند تقاضا می شود به منظور تشکیل پرونده و رسیدگی به خسارت به ستاد ویژه این شرکت واقع در خیابان سپهبد قرنی نبش پل کریم خان زند مراجعه فرمایند.