آرشیو چهارشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۵، شماره ۴۷۴۵
فرهنگ و هنر
۱۶

موسیقی

به احترام شهیدان آتش نشان کنسرت حامد همایون لغو شد

اجرای امروز حامد همایون برای احترام به مراسم تشییع شهیدان آتش نشان حادثه پلاسکو لغو شد.

به گزارش تسنیم، شب دوشنبه چهارم بهمن، حامد همایون در مرکز همایش های برج میلاد، کنسرت خود را در دو نوبت برگزار کرد. پیش از آغاز نوبت دوم این کنسرت، محسن رجب پور مدیر موسسه ترانه شرقی و تهیه کننده کنسرت های حامد همایون به روی صحنه آمد و در سخنانی کوتاه گفت: باید اجرای امشب را لغو می کردیم تا شاید اندکی از همدردی خود را با حادثه دیدگان پلاسکو نشان دهیم، اما به احترام وجود شما و برنامه ریزی شما برنامه را لغو نکردیم. به جایش این اجرا را تقدیم می کنیم به آدم هایی که با فداکاری شان جان همه ما را نجات می دهند و بودنشان، تضمین زنده بودن بقیه همشهریان است.

رجب پور تاکید کرد: طبق برنامه ریزی انجام شده، کار آواربرداری ساختمان فروریخته پلاسکو تا چهارشنبه تمام می شود و پنجشنبه، مراسم تشییع عزیزان ازدست رفته است؛ به همین دلیل اجرای روز ششم را که قرار بود در مرکز همایش های برج میلاد برگزار شود، به طور خودخواسته لغو کردیم. متاسفیم که علاقه مندان موسیقی را که برای روز ششم بلیت تهیه کرده بودند، نخواهیم دید، اما مجموعه برج میلاد به ما قول داده، اجرای روز ششم را در نخستین فرصت تکرار کنیم.

تقدیم «راز سر به مهر» به خانواده آتش نشانان قهرمان

پیام عزیزی، خواننده باسابقه کشور، قطعه راز سر به مهر را به خانواده آتش نشانان قهرمان تقدیم کرد.

به گزارش جام جم، قطعه راز سر به مهر با آهنگسازی و تنظیم گروه موسیقی کامکارها اجرا شده است. آلبوم موسیقی بارگاه به زبان کردی و آهنگسازی و تنظیم کنندگی ارسلان کامکار و با همراهی تعدادی از اعضای گروه موسیقی کامکارها، آخرین اثر صوتی عزیزی است. این خواننده در پنج سال گذشته دو آلبوم به نام های سه روکی دل (رئیس دل) به زبان کردی و خورشید مستان به سه زبان فارسی، کردی و عربی با همکاری گروه کامکارها منتشر کرده است. همچنین آلبوم محمد رسول الله(ص) به چهار زبان فارسی، کردی، عربی و ترکی با صدای این خواننده موسیقی عرفانی اجرا شده که بزودی منتشر می شود و در اختیار علاقه مندان موسیقی قرار خواهد گرفت.