آرشیو چهارشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۵، شماره ۴۷۴۵
سینما
۱۲
سینمای جهان

«دنیای ژوراسیک 2» در راه است

قسمت تازه مجموعه فیلم دلهره آور و علمی تخیلی «دنیای ژوراسیک» با انتخاب بازیگران خود، یک قدم به تولید نزدیک تر می شود. در حالی که کریس پلات و برایس دالاس هاوارد برای دومین بار در دو نقش اصلی فیلم ظاهر می شوند، دانیلاپیندا هم در آن بازی خواهد داشت. تهیه کنندگان فیلم گفته اند او نقش بسیار مهمی در داستان آن دارد.

هنوز اطلاعی از کم و کیف داستان قسمت تازه دنیای ژوراسیک در دست نیست. خوان آنتونیو بایونا هم که برای کارگردانی آن انتخاب شده، در این باره سکوت کرده است. او در یک گفت وگوی تازه فقط به این نکته اشاره کرد که داستان آن هیجان انگیزتر از قسمت اول خواهد بود. این فیلمساز اسپانیایی تبار که دستی قوی در ساخت درام های پررمزوراز دارد، فضای مجموعه فیلم دنیای ژوراسیک را به همین شکل خلق خواهد کرد. باید دید او نبرد بین آدم ها و دایناسورهای عهد قدیم را به چه صورتی به تصویر می کشد.

کمپانی یونیورسال و استیون اسپیلبرگ تهیه کنندگان این فیلم 100 میلیون دلاری هستند. در حالی که تارخ 22 ژوئن سال آینده میلادی به عنوان زمان نمایش عمومی آن تعیین شده، هنوز مشخص نیست چه زمانی جلوی دوربین خواهد رفت. قسمت اول فیلم در سال 2015 با استقبال بالای تماشاگران در سراسر جهان روبه رو شد. این فیلم دنباله ای بر مجموعه فیلم «پارک ژوراسیک» است که نام تازه ای برای خود انتخاب کرده است.