آرشیو یکشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۵، شماره ۶۴۲۰
ورزشی
۲۳

کوتاه از فوتبال ایران و جهان

امیر عابدینی، سرپرست سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال گفت در این نهاد هیچ چیز سر جای خودش نیست و مهدی تاج از برنامه های اولیه اش دور شده است.

همسر منصور پورحیدری سرپرست فقید تیم استقلال گفت دو ماه است که سران این باشگاه می گویند تا آخر هفته مطالبات پورحیدری را می دهیم اما خبری نیست.

دیروز گفته شد الانیا اسپور حاضر است رضایتنامه سجاد شهباززاده، مهاجم ایرانی نه چندان فیکس خود را برای تراکتورسازی ایران صادر کند.

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال تاکید کرد داوران پر اشتباه مسابقات لیگ برتر باید محروم شوند.

مجید جلالی، سرمربی پیکان گفت اگر مربی ای در فضای شلوغ لیگ ایران آرامش پیشه کند، سرش کلاه می رود و باید شلوغ کرد تا به هدف رسید.

باشگاه تراکتورسازی با انتشار بیانیه ای اخراج مهدی کیانی طی تساوی روز جمعه این تیم با ماشین سازی را اشتباه داوری خواند و از سازمان لیگ خواست کارت قرمز وی را باطل اعلام کند.

جان لوئیجی بوفون، دروازه بان برجسته یوونتوس و تیم ملی فوتبال ایتالیا دیروز 39 ساله شد.

رنادی جیووانی، بازیکن پیشین تیم های فوتبال جوانان و امید باشگاه ناپولی ایتالیا که این ورزش را رها کرده و وارد کار قاچاق مواد مخدر شده بود، دیروز در 21 سالگی در یکی از خیابان های شهر ناپل به ضرب گلوله کشته شد.

غلامرضا بهروان، رئیس سابق کمیته مسابقات سازمان لیگ در انتخابات ریاست هیات فوتبال مازندران باز هم برنده و برای یک دوره چهار ساله دیگر حائز این سمت شد.

در ادامه تغییرات مکرر در کادر فنی راه آهن طی دو سه فصل اخیر، از دیروز سیروس دین محمدی به عنوان سرمربی جدید این تیم «لیگ یکی» فوتبال کشور منصوب شد.

نماینده شرکت معروف آدیداس آلمان برای مذاکره و عقد قرارداد نهایی احتمالی با فدراسیون فوتبال ایران درخصوص تامین لباس تیم های ملی ایران بزودی به ایران می آید.