آرشیو یکشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۵، شماره ۴۷۴۸
سیاسی
۲

دیدار اعضای هیات رئیسه مجلس با آملی لاریجانی

اعضای هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در ادامه دیدارهایی که با برخی مسئولان کشور دارند امروز با آیت الله آملی لاریجانی، رئیس قوه قضاییه دیدار می کنند.

غلامرضا کاتب، عضو هیات رئیسه مجلس در گفت وگو با جام جم با تاکید بر این که هدف کلی نشست هیات رئیسه مجلس و ریاست قوه قضاییه، رایزنی درباره نحوه تعامل بیشتر میان دو قوه مقننه و قضاییه است، گفت: هر چند دو قوه مستقل هستند اما اگر بتوانیم هماهنگی های لازم را داشته باشیم بهتر می توانیم مباحث داخلی دو قوه را در سایه تعاملات، بدون این که به رسانه ها و مطبوعات و تذکرات داخلی مجلس کشیده شود، حل کنیم. نماینده گرمسار افزود: هدف اصلی ما این است تعاملات و سطح ارتباط دو قوه را افزایش دهیم و دیدگاه ها و مباحثی را که وجود دارد، شفاف کنیم تا در روند اجرایی کشور موثر باشد چون وقتی در کشور قوا، همکاری و همدلی بیشتری داشته باشند برای کشور مفیدتر و موثرتر خواهد بود.

به گفته این عضو هیات رئیسه، دیدار اعضای هیات رئیسه مجلس با رئیس قوه قضاییه پس از جلسه علنی امروز در ساعت 13 و 15 دقیقه در دفتر آیت الله آملی لاریجانی برگزار می شود.

بهروز نعمتی، سخنگوی هیات رئیسه مجلس هم در گفت وگو با فارس با بیان این که دیدار امروز در ادامه نشست های هیات رئیسه پارلمان با برخی مسئولان کشور صورت می گیرد، یادآور شد: پیش از این نیز هیات رئیسه مجلس با دبیر و سایر اعضای شورای نگهبان دیدارهایی داشته اند.