آرشیو یکشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۵، شماره ۴۷۴۸
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

رئیس رسانه ملی در آیین بهره برداری از 114 طرح رسانه ای در چهارمحال و بختیاری:نقش تاثیرگذار رسانه های استانی برای تقویت فرهنگ بومی

رئیس رسانه ملی در آیین بهره برداری و رونمایی از 114 طرح رسانه ای در چهارمحال و بختیاری گفت: شبکه های استانی در تقویت فرهنگ بومی نقش تاثیرگذاری دارند.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، دکتر علی عسکری به ضرورت توجه و تمرکز در تولید برنامه های منطبق بر پژوهش و تحقیق اشاره کرد و افزود: برنامه سازان باید با مشارکت و تعامل با مسئولان دستگاه های اجرایی برای رشد و توسعه استان اهتمام ورزند.

وی گفت: به خاطر اقتدار و عظمت امروز جمهوری اسلامی ایران که بر پایه رشادت ها و توانمندی های ملت ایران محقق شده است؛ امروز در صلح مسلح به سر می بریم و دشمن درصدد ضربه زدن از طریق جنگ نابرابر رسانه ای است؛ که نمونه آن هم فعالیت شبکه های فارسی زبان برای تخریب فرهنگ ایران اسلامی است.

برخی از خدمات سایت، از جمله مشاهده متن مطالب سال‌های گذشته روزنامه‌های عضو، تنها به مشترکان سایت ارایه می‌شود.
شما می‌توانید به یکی از روش‌های زیر مشترک شوید:
اشتراک شخصی
در سایت عضو شوید و هزینه اشتراک یک‌ساله سایت به مبلغ 1,390,000ريال را پرداخت کنید.
همزمان با برقراری دوره اشتراک بسته دانلود 70 مطلب از مجلات عضو و دسترسی نامحدود به مطالب روزنامه‌ها نیز برای شما فعال خواهد شد!
پرداخت از طریق درگاه بانکی معتبر با هریک از کارت‌های بانکی ایرانی انجام خواهد شد.
پرداخت با کارت‌های اعتباری بین‌المللی از طریق PayPal نیز برای کاربران خارج از کشور امکان‌پذیر است.
اشتراک سازمانی
به کتابخانه دانشگاه یا محل کار خود پیشنهاد کنید تا اشتراک سازمانی این پایگاه را برای دسترسی همه کاربران به متن مطالب خریداری نمایند!
توجه!
  • دسترسی به متن مقالات این پایگاه در قالب ارایه خدمات کتابخانه دیجیتال و با دریافت حق عضویت صورت می‌گیرد و مگیران بهایی برای هر مقاله تعیین نکرده و وجهی بابت آن دریافت نمی‌کند.
  • حق عضویت دریافتی صرف حمایت از نشریات عضو و نگهداری، تکمیل و توسعه مگیران می‌شود.
  • پرداخت حق اشتراک و دانلود مقالات اجازه بازنشر آن در سایر رسانه‌های چاپی و دیجیتال را به کاربر نمی‌دهد.