آرشیو یکشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۵، شماره ۴۷۴۸
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

رادیو انقلاب راه اندازی می شود

مدیرکل صدای استان های سازمان صداوسیما با اشاره به این که امروز قرارگاه رسانه ای در پنج حوزه تشکیل شده است، از راه اندازی رادیو انقلاب در دهه فجر در سطح کشور خبر داد.

به گزارش معاونت امور استان های صداوسیما، وحید کمالی روز گذشته در مراسم افتتاحیه رادیو نما در کرمان گفت: در قرن دانش و دانایی باید سهم خود و جامعه را از علم و دانش بالاتر ببریم.

وی با اشاره به این که وظیفه اصلی رسانه ارتقای سطح آگاهی و دانش افزایی در جامعه است، افزود: اگر قرار است کار حرفه ای انجام دهیم، باید سرمایه انسانی توانمند و دارای دانش روز داشته باشیم.

مدیرکل صدای استان های با بیان این که قرارگاه رسانه ای در پنج حوزه تشکیل شده و این مسئولیت ما را بیشتر می کند، اظهار کرد: رسانه باید در جهت حفظ مرجعیت انقلاب اسلامی و ارزش های آن تلاش کند.

وی با اشاره به این که دشمن درصدد بی هویت کردن فرهنگ، انقلاب و مردم ماست، خاطر نشان کرد: به عنوان مثال این بسیج بود که کشور را در بحران ها نجات داد و باید در جهت تقویت آن تلاش کرد.

کمالی با بیان این که رسانه باید این الگوها و ارزش های اسلامی را در جامعه ترویج و تقویت کرده و دسیسه دشمنان را خنثی کند، گفت: جایگاه معلم و مدرسه نیز بسیار با اهمیت است و اگر ما شان معلم را حفظ کنیم او می تواند فرزندان ما را در بحث تعلیم و تربیت، پرورش دهد. وی با اشاره به راه اندازی رادیو نما در استان کرمان افزود: رادیوی کرمان، رادیوی موفقی است و توانسته احساس خوبی را به مخاطبان خود منتقل کند و به همین دلیل مخاطبان بالایی هم دارد.وی با بیان این که برنامه های دهه فجر باید هوشمندانه طراحی و اجرایی شود، افزود: در حال حاضر بیشترین اعتماد مردم در فضای رسانه ای به رسانه ملی است و باید برای تقویت آن تلاش کرد.