آرشیو یکشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۵، شماره ۴۷۴۸
ورزش
۹

دور دنیا

سیمئونه: یک روزنامه بی طرف نداریم حرفم را بزنم

سرمربی اتلتیکومادرید اسپانیا در نشست خبری خود برای بازی با آلاوز گفت: یک روزنامه بی طرف هم در این کشور (اسپانیا) نداریم تا حرفم را بزنم.

رسانه های اسپانیایی یا طرفدار رئال مادرید هستند یا طرفدار بارسلونا. من برای آن که حرف هایم را بزنم، یک روزنامه بی طرف می خواهم. من نه از حریفان لالیگا می ترسم و نه از حریفان جام حذفی. در جام حذفی باید با بارسلونا بازی کنیم و به شاگردانم گفته ام باید با همه وجود برای فینال بازی کنند. در لالیگا هم فقط موفقیت را جست وجو می کنیم. اتلتیکو مادرید که به نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا راه یافته، دیشب مهمان آلاوز، یکی دیگر از تیم های حاضر در نیمه نهایی کوپا دل ری بود.

اتوئو: قراردادی نبستم!

یک هدیه تولد خاص به مهاجم کامرونی آنتالیا اسپور دردسرهایی ایجاد کرد. با انتشار عکسی از پیراهن شماره 36 اف سی آمکار روسیه، رسانه های دنیا از جمله بلیچر ریپورت، سان، میرر، دیلی میل، گل، فور فور تو و اسپورت اسپانیا از انتقال او به این تیم روسی خبر دادند، اما اتوئو گفت این پیراهن فقط هدیه تولد 36 سالگی من بود!

ایگور رزووخین، مدیر ورزشی تیم فوتبال آمکار روسیه هم در این مورد به اسپورت اکسپرس گفت: اتوئو دوست ماست و سعی نکنید در این مورد دنبال چیز بیشتری باشید.

قهرمانی شماره 23 سرنا ویلیامز

پرونده رقابت های تنیس اوپن استرالیا در بخش زنان، روز گذشته با نبرد سرنا ویلیامز و خواهرش ونوس در بازی فینال بسته شد که این بازی را سرنا با نتیجه 2 بر صفر به سود خود به پایان رساند.

زن شماره 2 جهان در دو ست متوالی با نتایج مشابه 6 بر 4 خواهر بزرگ تر خود را شکست داد و بیست و سومین قهرمانی اش در گرنداسلم ها و هفتمین قهرمانی اش در اوپن استرالیا را جشن گرفت. او با این قهرمانی جایگاه خود را در رده دوم پرافتخارترین تنیسورهای زن دنیا در فتح گرنداسلم ها تثبیت کرد و حالایک قهرمانی دیگر تا رسیدن به رکورددار قهرمانی در این رقابت ها یعنی استفی گراف فاصله دارد.