آرشیو یکشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۵، شماره ۴۷۴۸
ایران ورزشی: منهای فوتبال
۱۰

ارزنده: رکورد پرنده های طول پایین است

محمد ارزنده، رکورددار پرش طول ایران اکنون در بوشهر تنها تمرین می کند. او و 11 دو و میدانی کار معترض بعد از انتشار بیانیه اعتراض آمیز، دیگر کاری به فدراسیون ندارند و طبق برنامه خودشان پیش می روند.

ارزنده می گوید: بعداز جلسه با معاون وزیر هنوز خبری نشده است. با این که پیگیری کرده ایم، اما متاسفانه جوابی نگرفته ایم. یا آقای سجادی نیستند یا جواب نمی دهند. نمی دانم شاید هم ما در پیچیم (با خنده). به هر حال روی حرفمان ایستاده ایم.

پرنده طول ایران از تمرینات در بوشهر می گوید: به خاطر سرمای بروجن به بوشهر آمده ام و از جیب برای تمرین خرج می کنم. محل اسکان، تمرین، غذا و.... با این شرایط خدا را شکر تمرین می کنم تا ببینم چه می شود. می خواهم برای مسابقات سال آینده خودم را آماده کنم.

او معتقد است برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا مشکلی ندارد: چرا نتوانم به مسابقات قهرمانی آسیا بروم؟ دو و میدانی رشته رکوردی است نه تیمی. در پرش طول چنانچه ده تا 20 پرنده باشند، بیایند مرا بگیرند. شک نکنید نمی توانند کاری کنند. حرف های ما هم عین واقعیت است، زیرا اگر دروغ بود تاکنون سه چهار نفر را محروم کرده بودند. بنابراین من هم وقتی آماده باشم، برای رفتن به مسابقات قهرمانی مشکلی ندارم.

رکورددار پرش طول ایران درباره رکوردهای نفرات اول تا سوم رقابت های داخل سالن می گوید: جوانانی را که فدراسیون از آنها دم می زد همه دیدیم. آن هم با رکوردهای پایین. رکورد داخل سالن ایران 7 متر و 80 سانتی متر به نام من است، آن وقت نفر اول 7 متر و 24سانتی متر پریده و نفر دوم 7متر و 22 سانتی متر. رکورد نفر اول 60سانتی متر با رکورد من فاصله دارد. 60 سانتی متری که شش نفر در آن جا می شوند. جوانانی که فدراسیون پزشان را می داد، این رکوردهای ضعیف را ثبت کردند.