آرشیو یکشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۵، شماره ۴۷۴۸
ورزش
۱۸

خداداد عزیزی: داور گفت مدارا می کنم!

جنجال در اهواز

جنجالی ترین صفر صفر لیگ در اهواز رقم خورد؛ دیدار فولاد و سیاه جامگان. در این دیدار که با اخراج ماتیاس چاگو از فولاد و تصمیم بحث برانگیز داور در اعلام پنالتی به نفع فولاد همراه بود، خداداد عزیزی در اعتراض به این پنالتی از کنار زمین اخراج شد، اما به یک باره تصمیم به بیرون کشیدن تیمش از زمین گرفت. درنهایت داور از تصمیم خود برگشت که این اتفاق با اعتراض شدید فولادی ها همراه شد. در این دیدار سیاه جامگان از روی ضربه ایستگاهی توسط روح الله سیف الهی به گل رسید که آن گل نیز آفساید اعلام شد.

سرمربی سیاه جامگان درباره این که آیا داور به خاطر تصمیم او برای خروج تیمش از زمین پنالتی فولاد را پس گرفت، گفت: اگر من تیمم را بیرون نمی کشیدم توپ گل می شد؟ چه ربطی دارد که به خاطر تصمیم من داور بخواهد پنالتی را پس بگیرد، او اشتباه کرد که پنالتی را پس گرفت!

خداداد عزیزی افزود: من به نعیم سعداوی هم گفتم اگر پنالتی درست است شما توپ تان را به گل تبدیل کنید. نعیم معرفتش را نشان داد اما درست است که اگر پنالتی شده توپ گل شود تا همه بدانند که داور اشتباه کرده است. حتی در نیمه نخست هم داور به اشتباه برای ما آفساید اعلام کرد، چه معنی دارد که داور به من می گوید من با شما مدارا می کنم و فولادی ها توپ را گل نمی کنند!؟

سرمربی سیاه جامگان ادامه داد: اگر پنالتی شده پس باید گل بزنند. در کجای دنیا داور می گوید من با شما مدارا می کنم؟ توپ به پای بازیکن من خورده و داور پنالتی می گیرد. وقتی داور اشتباه می کند چه انتظاری از من دارید؟

عزیزی در ادامه و در واکنش به این که این حرکات شایسته بازیکنی مانند او نیست که در لیگ آلمان بازی کرده در پاسخ به خبرنگار اهوازی، گفت: اینجا ایران است نه آلمان. در آلمان هم هواداران صندلی ها را نمی شکنند. چون پنالتی شما را رد کردند باید شهر را آتش بزنید؟