آرشیو یکشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۵، شماره ۴۷۴۸
فوتبال ایران
۱۱

استقلال به دنبال پرداخت غرامت به آندو و جباروف

منصوریان: رای فیفا برنمی گردد

همیشه وقتی یک رای علیه باشگاهی ایرانی در مجامع بین المللی صادر می شود، مسئولان آن باشگاه تلاش می کنند تا با دادن امیدواری به هواداران برای خود زمان بخرند و در نهایت تقصیر را به گردن دیگری بیندازند. اخیرا فیفا علیه باشگاه استقلال رای داد و آنها را از نقل و انتقالات زمستانی محروم کرد. سریعا مدیران استقلال موضعگیری کردند و گفتند مشکل رفع می شود. حتی زمانی یکی از اعضای هیات مدیره استقلال اعلام کرد، جباروف بازیکن ازبک این تیم مشکلی برای همراهی استقلال ندارد و کارت بازی اش برای دیدار با ماشین سازی صادر می شود!

این حرف ها البته از سوی منصوریان تائید نشد. سرمربی آبی ها در پاسخ این سوال جام جم که آیا ممکن است رای بشکند، می گوید: باید واقعیت را قبول کنیم. رای برنمی گردد و ما محروم هستیم. در این شرایط چطور ممکن است، جباروف بتواند برای استقلال تهران بازی کند؟

شنیده های موثق از داخل باشگاه حکایت از آن دارد که بازیکن نامی ازبکستانی و آندو در تلاش هستند تا هر چه زودتر تکلیف خود را روشن کنند. باشگاه به احتمال فراوان به این دو بازیکن غرامت پرداخت می کند، چراکه آنها پس از دریافت نامه محرومیت خود از فیفا، این دو بازیکن را جذب کردند! مسئولان کمیته بین الملل فدراسیون هم که نامه محرومیت را به باشگاه فرستادند، هنوز در تعجب هستند، چطور این باشگاه با وجود محرومیت دست به خریدهای سنگین زد. در هر صورت، جباروف با توجه به بستن بازوبند کاپیتانی تیم ملی ازبکستان و آندو با توجه به این که تلاش می کند به تیم ملی برگردد، شرایط حساسی دارند و از استقلال خواسته اند هر چه سریع تر تکلیفشان را روشن کند.