آرشیو سه‌شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۵، شماره ۸۸۶۴
ورزش
۱۱

گوناگون

اظهارات اسطوره فوتبال جهان

اسطوره فوتبال آرژانتین و جهان گفت: اگر همچنان به اعتیاد ادامه می داد، اکنون دراین دنیا نبود. مارادونا اظهارداشت:24 سال داشتم که برای اولین مرتبه با مواد مخدرتماس داشتم. این اتفاق دربارسلونا بود.

لالانا بهترین بازیکن جزیره

فدراسیون فوتبال انگلیس آدام لالانا را به عنوان بهترین بازیکن سال این کشوراعلام کرد. ستاره 28 ساله لیورپول در تیم ملی بازی های خوبی را به نمایش گذاشت و یکی از مهره های اصلی در مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه بود.

درخشش فرنگی کاران درپاریس

تیم پنج نفره کشتی فرنگی ایران دررقابت های بین المللی کشتی فرانسه با کسب 3 مدال طلا، یک برنز و یک عنوان پنجمی به کار خود پایان داد. دراین رقابتها حاجی پور، طاهری و قاسمی صاحب مدال طلاشدند، حیدری مدال برنزکسب کرد و ارسلان صاحب عنوان پنجم شد.

پرواز ستاره 18 ساله فوتبال

احمدرضا زحمتکش بازیکن 18 ساله فوتبال کشورمان که سابقه دعوت شدن به تیم ملی نوجوانان را هم دارد. مورد توجه تیم لوفتاتاری آلبانی قرارگرفت و راهی این کشور شد.

لایق: ورزش ازسیاست جداست

دبیرفدراسیون کشتی گفت: منتظر تصمیم کمیته ویژه بررسی صدورروادید برای کاروان کشتی آمریکا جهت ورود به ایران هستیم.تیم کشتی آزاد آمریکا یکی ازهشت تیم شرکت کننده درجام جهانی کشتی است که قراراست 28 بهمن ماه در ایران برگزار شود.رضا لایق افزود: چنانچه کمیته ویژه تصمیم بگیرد اتباع آمریکایی وارد خاک ایران نشود، با اتحادیه جهانی کشتی در مورد انتخاب کشورجایگزین آمریکا دررقابت های جام جهانی نامه نگاری می کنیم.وی ادامه داد: موضوع ورزش ازسیاست جدا است ومسابقات ورزشی درکنار خود پیام های فرهنگی برای کشورها دارد و در این شرایط امیدوارم آن چیزی که به نفع ورزش و نظام است رخ دهد.

شرمندگی کاپیتان فوتبال آمریکا

مایکل بردلی کاپیتان تیم ملی فوتبال آمریکا گفت: از فرمان رئیس جمهوری دراعمال محدودیت های مسافرتی برای هفت کشور مسلمان ناراحت وشرمنده هستم.

آزمون درروستوف ماندنی شد

مهاجم جوان ایرانی و ملی پوش تیم فوتبال روستوف، نیم فصل دیگر در این تیم روسیه ای ماندنی شد.برهمین اساس سردار آزمون در نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر روسیه و همچنین رقابت های لیگ اروپا نیز این تیم را همراهی خواهد کرد.