آرشیو چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۵، شماره ۴۷۵۱
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

پلیس لیسانسه ها؛ منضبط، دقیق و کاری

این شب ها ساعت 21 اغلب مردم پای شبکه 3 تلویزیون، سریالی را به نظاره می نشینند که علاوه بر موقعیت های طنزی که برای ایجاد فضای شاد و مفرح در آن به کار رفته، آموزه های فرهنگ سازی عمومی و اجتماعی نیز در آن گنجانده شده است.

خوشبختانه سریال لیسانسه ها این شب ها بشدت مورد استقبال خانواده ها قرار گرفته که در آن موضوعات جدی همچون ازدواج، شغل، تحصیل و... سه جوان لیسانسه به همراه خانواده هایشان به تصویر کشیده شده است.

کمدی متفاوت، کاراکتر های جذاب با بازی های قابل قبول و همچنین موقعیت های جدید طنز از ویژگی های منحصر به فرد این سریال است که در دیگر سریال های کمدی مغفول مانده. خلق کاراکترها در اوج سادگی و بی آلایشی، نشان از نبوغ و بدعتی تازه در فرم و ارائه سریال طنز دارد که به مدد کارگردانی خوب سروش صحت ظهور کرده است.

ایفای نقش پلیس نیز در بخش هایی از این سریال، به غنای آن افزوده است؛ پلیسی منضبط، تیزبین، دقیق و آنلاین که بموقع سر صحنه و رخدادها حاضر شده و به وظیفه قانونی خود عمل می کند؛ پلیسی که علاوه بر پیگیری و انجام دقیق ماموریت ها و تکالیف مشخص شده و حتی خارج از ساعات کاری نیز به هر نحوی در پاسخگویی به درخواست های مردمی کمک می کند. تکریم ارباب رجوع، جدی بودن در امور محوله، راه انداختن کار مردم و حل مشکلات آنها در کوتاه ترین زمان ممکن، از اصلی ترین دغدغه ها و ویژگی های پلیس و مامور لیسانسه هاست. حتی در صحنه های طنزی که ایجاد می شود باز هم این پلیس از جدیت، هوشمندی و وجدان کاری لازم برخوردار است.

پلیس سریال لیسانسه ها در تعامل و هماهنگی کامل با سایر دستگاه ها در راستای نظم بخشی، حفظ و ارتقای هرچه بیشتر امنیت، بالابردن سطح فرهنگ عمومی جامعه و شهروندان با ایجاد موقعیت های دراماتیکی جذاب تلاش و رفتار می کند.

تقدیر و تجلیل مردم با پیام ها و تماس های خود از مجموعه لیسانسه ها و حمایت پلیس برای پشتیبانی و هدایت از این گونه تولیدات، چشم اندازهای مناسبی را برای دیدن پیش روی پلیس و رسانه ملی می گذارد.