آرشیو چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۵، شماره ۴۷۵۱
حوادث
۱۹

قاتل فراری کجاست؟

بازپرس جنایی برای شناسایی مخفیگاه مجرمی سابقه دار که در درگیری خیابانی جوانی را با ضربه چاقو کشته و گریخته بود، درخواست کمک کرد.

به گزارش جام جم، ساعت یک و 15 دقیقه بامداد نخستین روز خرداد امسال، وقوع نزاع و درگیری در محدوده میدان خراسان به کلانتری 114 غیاثی گزارش شد. ماموران با حضوردر آنجا مشاهده کردند پسری جوان به نام یاسر براثر درگیری خیابانی با ضربه های چاقو از پای در آمده و عامل جنایت نیز گریخته است.

با گزارش ماجرای این جنایت به قاضی مرشدلو، کشیک قتل داسرای جنایی تهران، جسد مرد جوان با هماهنگی قضایی به پزشکی قانونی منتقل و تحقیقات برای دستگیری متهم به قتل فراری آغاز شد.

در این مرحله ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران، با تحقیقات محلی متوجه شدند یاسر در جریان درگیری با یکی از اراذل و اوباش منطقه خراسان به نام یوسف کشته شده است. بررسی سوابق عامل جنایت نشان داد او یکی از مجرمان سابقه دار بوده که بارها به اتهام درگیری، قدرت نمایی با سلاح سرد و اخلال در نظم عمومی بازداشت و زندانی شده است.

در ادامه مشخص شد میان آن دوپیش از شب جنایت، مشاجره و درگیری رخ داده است. شب جنایت هم متهم فراری در خیابان با چاقو به مقتول حمله کرده و مقابل دیدگان مردم وی را کشته است. با مشخص شدن هویت متهم به قتل فراری، ماموران در جست وجوی او بودند اما با گذشت هشت ماه از این جنایت، موفق به شناسایی عامل این جنایت نشدند. با درخواست بازپرس شعبه هفتم دادسرای جنایی تهران تصویر متهم به قتل فراری بدون پوشش چهره در روزنامه چاپ می شود تا چنانچه مردم از مخفیگاه این متهم سابقه دار اطلاعاتی دارند، از طریق شماره تماس های 51055429 و 51055510 اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ را در جریان قرار دهند.