آرشیو چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۵، شماره ۴۷۵۱
فوتبال ایران
۱۱

پشت پرده پیشنهاد پرسپولیسی ها به روزبه چشمی

روز دوشنبه بود که خبر رسید، روزبه چشمی هافبک استقلالی ها مورد توجه پرسپولیسی ها قرار گرفته و شاید این هافبک دفاعی به جمع شاگردان برانکو بپیوندد.

روزبه که مصدوم بود و بتازگی به میادین بازگشته، به دلیل محرومیت استقلالی ها از خرید بازیکن در پنجره نقل و انتقالات زمستانی نمی تواند برای آبی ها به میدان برود.

جالب اینجاست، از زمانی که این خبر رسانه ای شده، خیلی ها به دنبال بازیکنان استقلال هستند و می خواهند ستاره های این تیم را که بیرون مانده، جذب کنند؛ مثل پرسپولیس که شایعه شد با روزبه چشمی وارد مذاکره شده است؛ شایعه ای که البته مدیر برنامه های چشمی آن را تایید کرد.

این اتفاق در حالی افتاده که خبر رسیده، انتشار این خبر فقط برای فشار به استقلالی ها برای روشن شدن تکلیف چشمی بوده است نه چیز دیگری. بتازگی مد شده، هر کسی می خواهد به هدفش در این باشگاه برسد، پیشنهاد از کشور چین را مطرح می کند، اما ظاهرا این بار داستان فرق کرده و پیشنهاد پرسپولیس بیشتر جواب می دهد، ضمن این که پس از رسانه ای شدن این داستان نزدیکان برانکو اعلام کرده اند، این سرمربی علاقه ای به چشمی ندارد و جذب او پس از این که دوران مصدومیت را پشت سر گذاشته، ریسک بزرگی است.