آرشیو شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۵، شماره ۳۷۳۷
سیاست
۲

وزیر اطلاعات: مردم دستگاه امنیتی را در کنار خود احساس می کنند

گروه سیاسی| وزیر اطلاعات گفت: دستگاه امنیت در خدمت اقشار مردم و اصناف است به نحوی که آنان دستگاه امنیتی را در کنارشان احساس می کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، جمله های کلیدی اظهارات سیدمحمود علوی به شرح زیر است:

تثبیت سرمایه ها در پروژه های کیش بیانگر احساس ثبات اقتصادی و حمایت مدیران است لذا این وضعیت را باید ادامه داد تا شاهد حضور هر چه بیشتر بخش خصوصی باشیم زیرا این بخش می تواند خدمات بیشتری را برای مردم فراهم کند و باعث چرخش سازنده سرمایه های مردم و گردش اقتصاد شود.

برای ما مهم این است که عرصه اقتصاد را از نظر امنیت تامین کنیم به همین خاطر امروز سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی در کنار بخش های رسانه ای، فرهنگی، آموزشی و... اذعان دارند که از یک امنیت خوب برخوردار هستند.

دستگاه امنیت کشور امروز در خدمت همه اقشار مردم و اصناف است و این کاری است که امروز وزارت اطلاعات توانسته به جامعه عرضه کند تا علاوه بر امنیت به مردم آرامش ارایه کند به نحوی که امروزه مردم دستگاه امنیتی را در کنار و در خدمت خود احساس می کنند.

این نوع خدمتگزاری ها باعث می شود که مردم با دلگرمی بیشتر در صحنه حضور داشته باشند و کشور به واسطه توان و انرژی مردم همیشه در صحنه بتواند رشد پرشتابی را تجربه کند.

یقینا مدیران در همه دوره ها به مردم خدمت کرده اند و ما نمی توانیم خدمات آنان را منکر شویم اما ویژگی این دوره از مدیریت این است که یک رشد اصولی، مبنایی، حسابگرانه و بی سر و صدا در جریان است. در این دوره شاهد حرکتی عمقی و نه سطحی هستیم، حرکتی که حاشیه و سر و صداهای تبلیغاتی ندارد لذا می تواند ماندگار شود.