آرشیو شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۵، شماره ۴۷۵۳
ورزش
۱۸

جدال سرنوشت ساز شمال و جنوب

هفته بیست وسوم لیگ دسته اول امروز آغاز می شود و طی آن تیم های مدعی سپیدرود رشت و پارس جم جنوبی در رشت از ساعت 14 به مصاف هم می روند.

جدال این دو تیم را می توان یکی دیگر از مصاف های شش امتیازی این هفته های لیگ یک دانست؛ چرا که سپیدرود و پارس جنوبی با 39 امتیاز و بر حسب تفاضل گل در رده های دوم و سوم قرار دارند و کسب پیروزی در بازی رو در رو می تواند جهش خوبی برای تیم برنده باشد.

سپیدرود که هفته ها پیشتاز بود در هفته های گذشته با کمی نوسان مواجه شد و در ادامه دو دیدار سخت برابر خونه به خونه و ملوان را پشت سر گذاشت که کارنامه تیم علی نظرمحمدی در این جدال های حساس کسب چهار امتیاز بود. آنها چنانچه امروز بتوانند مهمان جنوبی خود را با شکست بدرقه کنند، می توانند برای 24 ساعت هم که شده صدر را از ملوان انزلی 41 امتیازی پس بگیرند.

اما در مقابل شاگردان مهدی تارتار روند یکنواخت و رو به بالایی را در هفته های گذشته به نمایش گذاشتند و امروز به مدعی جدی صعود به لیگ برتر تبدیل شده اند. نقطه قوت تیم تارتار در خط دفاع است، جایی که این تیم در 22 بازی گذشته خود فقط 10 گل خورده است. مطمئنا یکی از اصلی ترین دلایلی که همواره پارس جنوبی در این فصل جزو تیم های بالانشین بوده، قدرت دفاعی این تیم است. دیگر دیدارهای این هفته رو دوشنبه برگزار می شود.