آرشیو شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۵، شماره ۴۷۵۳
حوادث
۱۹

دزد حرفه ای در کمین مسافران

دزد حرفه ای برای تامین هزینه هروئین خود از مسافران مترو و اتوبوس های بی آرتی سرقت می کرد.

به گزارش جام جم،ساعت 11 و 30 دقیقه 5 بهمن امسال ماموران مستقردر پلیس متروی ایستگاه امام خمینی (ره) تهران به مردی 25 ساله مشکوک شدند که مدام به اطراف نگاه می کرد و مسافران مترو را زیر نظر داشت. ماموران با ظنین شدن به وی، او را بازداشت کردند. همچنین در بازرسی از وی یک قبضه سلاح سرد، مقادیری پول و یک عدد کیف پول حاوی وجه نقد و مدارک شناسایی متعلق به مردی دیگر از وی کشف شد.

همزمان با بازداشت او، مردی به ایستگاه متروی امام خمینی (ره) پلیس آمد و اعلام کرد کیف پولش سرقت شده است. ماموران با بررسی موضوع دریافتند کیف کشف شده از متهم متعلق به مالباخته است.

ماموران در بررسی اولیه متوجه شدند متهم 25 ساله، دزدی سابقه دار به نام حسین است که بارها به اتهام جیب بری بازداشت شده و آخرین بار نیز اردیبهشت امسال به اتهامی مشابه بازداشت و به زندان افتاده که بعد از سه ماه با سپردن وثیقه از زندان آزاد شده بود. این متهم که معتاد به هروئین است، در بازجوهای پلیسی به ده ها فقره سرقت گوشی تلفن همراه و پول های مسافران خطوط اتوبوس «بی آرتی» و نیز مسافران ایستگاه های مترو اعتراف کرد. او مدعی شد برای هزینه اعتیادش روزانه صد هزار تومان سرقت می کرده است.

سرهنگ کارآگاه داوود فرد، معاون مبارزه با سرقت های خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: با درخواست قضایی، تصویر این متهم بدون پوشاندن چهره در روزنامه چاپ می شود تا چنانچه افرادی در دام او گرفتار شده اند برای شکایت از وی به اداره هفدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در خیابان وحدت اسلامی مراجعه کنند.