آرشیو سه‌شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۵، شماره ۲۷۹۷
سیاست
۲

خبر

استقبال ایران از همکاری با بلاروس و منطقه اوراسیا

ایرنا: رئیس جمهوری روز گذشته در دیدار «میخائیل میاسنیکوویچ» رئیس شورای جمهوری مجلس ملی بلاروس با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران و بلاروس همواره با مواضع نزدیک سیاسی و همکاری های بین المللی در کنار یکدیگر بوده اند، گفت: «تهران از افزایش همکاری ها در زمینه مسائل اقتصادی، سرمایه گذاری و علم و فناوری با مینسک و همچنین کشورهای منطقه اوراسیا استقبال می کند و توسعه و تعمیق روابط دوجانبه به نفع هر دو دولت و ملت است».

2 وزیر در ترکیب مجامع عمومی استقلال و پرسپولیس

ایرنا: با تصویب هیئت دولت در جلسه 10/11/1395 و به پیشنهاد وزارت ورزش و جوانان، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان نمایندگان سهام دولت در ترکیب مجامع عمومی شرکت های فرهنگی- ورزشی استقلال ایران و پیروزی (پرسپولیس) تعیین می شوند.

سخنرانی ذوالقدر ربطی به سپاه ندارد

تسنیم: رمضان شریف، سخنگوی سپاه پاسداران، گفت: ذوالقدر از فرماندهان باسابقه و خوش نام سپاه بوده و مدتی است با درخواست بازنشستگی ایشان نیز موافقت شده است. همایش مقدماتی مجمع ملی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، روز گذشته در تالار آدینه تهران با حضور و سخنرانی محمدباقر ذوالقدر، رئیس ستاد اجرائی این جبهه، برگزار شد. پس از برگزاری این مراسم، برخی از رسانه های فضای مجازی از وی به عنوان یک مقام سپاه یاد کرده بودند که سردار رمضان شریف، سخنگوی سپاه پاسداران، ضمن رد این موضوع، گفت: آقای ذوالقدر از فرماندهان باسابقه و خوش نام سپاه بوده اند که چندین سال، ابتدا در وزارت کشور و سپس در قوه قضائیه مامور شده بودند. او افزود: مدتی است با درخواست ایشان برای بازنشستگی از سازمان سپاه موافقت شده؛ بنابراین حضور ایشان و سخنرانی در مجامع مختلف، ارتباطی با سازمان سپاه پاسداران ندارد.