آرشیو چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۵، شماره ۶۴۲۹
ورزشی
۲۳
گزارش

اعتصابی در کار نبود

وصال روحانی
بزرگ ترهای پرسپولیس با طاهری جلسه گذاشتند

ظهر روز گذشته این شایعه در شهر پیچید که بازیکنان پرسپولیس در اعتراض به دستمزدهای دریافت نکرده خود دست به اعتصاب زده و تمرین نکرده اند. فقط دقایقی طول کشید تا برخی سران سرخ های پایتخت با ارائه توضیحاتی نشان دهند که اولا اعتصابی در کار نبوده و ثانیا بازیکنان نامدارتر تیم به دیدار اکبر طاهری سرپرست باشگاه رفته و با وی جلسه ای داشته و به تفاهم لازم رسیده اند.

طاهری: نمی توانند بین ما اختلاف بیندازند

طاهری، سرپرست سرخ های پایتخت گفت: بازیکنان آمدند و با هم صحبت کردیم و نان و پنیر و سبزی هم به عنوان ناهار کنار یکدیگر صرف کردیم، هیچ مشکلی هم در کار نیست و به همه ما خوش گذشت و صحبت های لازم هم بین ما رد و بدل شد. خیال هواداران نیز راحت باشد که عده ای با این گونه جریانات نمی توانند بین ما اختلاف بیندازند. پندار خمارلو مدیر روابط عمومی پرسپولیس هم گفت: هیچ کس اعتصاب نکرده است.

ترکاشوند: پول ها را چهارشنبه می دهیم

محمد ترکاشوند معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس به خبرنگار «ایران» گفت شایعه اعتصاب حقیقت ندارد و شرایط در پرسپولیس مساعد است. وی افزود: قرار بود قبل از مسابقه اخیرمان با تراکتورسازی بخشی از مطالبات بازیکنان پرداخت شود که در این امر تاخیر افتاد. در پی آن تماسی تلفنی بین اکبر طاهری و برانکو ایوانکوویچ شکل گرفت و طی آن مقرر شد بزرگ ترهای تیم (سیدجلال، کامیابی نیا، طارمی، مسلمان، بیرانوند و رضاییان) به باشگاه بیایند و مشکلات و خواسته های خود را به طور رودررو به طاهری بگویند و این امر ظهر سه شنبه روی داد. اینک هم مشکلی نداریم و می کوشیم چهارشنبه پرداخت لازم را به بازیکنان داشته باشیم.

حسینی: با انگیزه ای مضاعف تمرین می کنیم

در بین مذاکره کنندگان، حسینی کاپیتان موفق امسال پرسپولیس که در 36 سالگی نیز بسیار می درخشد، به خبرنگاران گفت: جلسه خوب و دوستانه ای با طاهری داشتیم. در مرتبه قبلی من و ماهینی آمدیم و در این جلسه تعداد زیادتری شرکت کردند. وی با رد شایعات اعتصاب در پرسپولیس گفت: اینکه می گویند ما تمرین نکرده ایم صحت ندارد. ما به سالن رفتیم و وزنه زدیم و چون دربی در پیش است، بیشترین انگیزه ها را داریم. و حالاهم با انگیزه ای مضاعف تمرین و تلاش خواهیم کرد زیرا باید در دربی سرفراز شویم.