آرشیو چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۵، شماره ۸۸۷۱
ورزش
۱۱

گوناگون

جمشیدیان به مدال طلارسید

درادامه رقابت های دوچرخه سواری قهرمانی آسیا در هند، رکابزنان ایران به مصاف رقبای خود رفتند که در رده سنی جوانان امیرحسین جمشیدیان، موفق به کسب نشان طلابرای کشورمان شد.

رجب لو، مدال نقره کسب کرد

درادامه رقابت های دوچرخه سواری قهرمانی آسیا درهند، محمد رجب لو موفق شد بعد از دوچرخه سواری از هنگ کنگ در رده دوم ایستاده و صاحب نشان نقره شود.

پرسپولیسی ها تمرین نکردند

اعتصاب بازیکنان به دلیل مسائل مالی و پرداخت نشدن مطالبات بعد ازاستقلال خوزستان و نفت تهران و صبا حالابه صدرنشین لیگ رسید.بازیکنان تیم پرسپولیس دیروز در محل تمرین حاضر شدند اما به انجام تمرینات نپرداختند تا به نوعی اعتراضشان را با این حرکت اعلام کنند.

کریمی: چشمی از استقلال جدا می شود

مدیربرنامه های هافبک استقلال گفت: روزبه چشمی قطعا از جمع آبی پوشان جدا خواهد شد. کریمی افزود: جدایی چشمی نه منع قانونی دارد و نه نیازی به بحث. ما منتظر هستیم تا انتقال روزبه چشمی به صورت قرضی باشد تا وی به استقلال برگردد.

مربی ایرانی به سنگاپور می رود

احمد صافی سرمربی تیم کاراته دانشگاه آزاد به دعوت رئیس فدراسیون کاراته سنگاپور برای برپایی یک دوره مربیگری و کلاس هماهنگی هفته آینده راهی سنگاپورمی شود.

سوریه با ژاپن دیدار می کند

تیم ملی فوتبال سوریه که یکی از حریفان ایران در انتخابی جام جهانی است، در دیداری دوستانه به مصاف ژاپن می رود. این دیدار روز17 خرداد برگزار می شود.

استارت جباروف با سپاهان

بازیکن تازه وارد سپاهان مشکلی بابت همراهی این تیم نخواهد داشت.بنابراین جباروف را در بازی بیست و یکم سپاهان مقابل ماشین سازی با پیراهن قناری های اصفهان خواهیم دید.

ثبت کرمی با سرخپوشان

کرمی قرارداد خود را رسما با سرخپوشان رسمی کرد.شهاب کرمی دیروز قرارداد خود را با پرسپولیس به مدت 1/5 فصل در هیئت فوتبال استان تهران به ثبت رساند.

منچستر به دنبال بیل جدید

تیم فوتبال منچستر یونایتد قصد دارد گرت بیل جدید فوتبال اروپا را که دررئال بازی می کند جذب کنند. آسنسیو بازیکن جوان رئال مادرید است که از او به عنوان گرت بیل جدید یاد می شود.