آرشیو چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۵، شماره ۴۷۵۷
سیاسی
۲

ولایتی: آینده عراق روشن است

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به این که مردم عراق، کشورشان را با این قدرت اداره می کنند، گفت:مردم عراق اجانب را بیرون کردند و توانستند بر توطئه بیگانگان برای تاسیس گروهک تروریستی داعش فائق آیند.

به گزارش ایرنا، علی اکبر ولایتی در دیدار عادل عبدالمهدی، وزیر سابق نفت عراق با بیان این مطلب اظهار کرد: بی تردید عراق یکی از قوی ترین کشورهای عرب است و خواهد بود.

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان این که کسی باور نمی کرد مردم عراق بتوانند کشورشان را با این قدرت اداره و اجانب را بیرون کنند،عنوان کرد: چه کسی باور می کرد مردم عراق بر توطئه بیگانگان بر تاسیس گروهک تروریستی داعش فائق آیند. ولایتی با تاکید بر این که عراق در آینده به مراتب روشن تر از امروز خواهد بود، گفت: اخوت و برادری بین ملت ایران و عراق از دستاوردهای اسلامی و برادری است. رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان این که کدام کشورها در دنیا هستند که پس از تحمیل جنگ توسط ایادی شیطانی، بتوانند دوباره با هم زندگی کنند، خاطرنشان کرد: امروز هر ساله میلیون ها ایرانی و عراقی در کمال امنیت به کشور هم سفر می کنند.