آرشیو چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۵، شماره ۴۷۵۷
ایران
۱۵

آزادراه کرج قزوین مسدود شد

رئیس پلیس راه استان البرز از انسداد مقطعی آزادراه کرج قزوین به مدت سه روز خبر داد و گفت: محدودیت ها به دلیل نصب سازه نگه دارنده پل حصارک اعمال می شود. سرهنگ رضا معظمی گودرزی در گفت وگو با مهر، اظهار کرد: با توجه به هماهنگی های انجام شده با سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای کشور و با توجه به ضرورت نصب سازه نگهدارنده پل حصارک توسط پیمانکار آزاد راه کرج قزوین، محدوده حصارک مسدود و بار ترافیکی به مسیر کنار پل هدایت می شود. وی اجرای این عملیات را از سه شنبه 19 بهمن تا پنجشنبه 21 بهمن اعلام کرد و گفت: اجرای این محدودیت از ساعت 9 تا 16 خواهد بود.

محدودیت های ترافیکی در کرج چالوس

رئیس پلیس راه البرز در گفت وگو با ایرنا ضمن اشاره به این که با افزایش دما احتمال سقوط بهمن در جاده کرج چالوس وجود دارد، گفت که با توجه به تعطیلی آخر هفته، محدودیت ترافیکی در جاده کرج چالوس اعمال می شود.

گودرزی افزود: از ساعت 15 روز جمعه 22 بهمن تا ساعت 23 همان روز تردد وسیله نقلیه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است.

وی اضافه کرد: همچنین تردد وسایل نقلیه از ساعت 18 روز جمعه 22 بهمن تا ساعت 23 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج یکطرفه خواهد بود. گودرزی گفت: این ممنوعیت به دلیل تخلیه بار ترافیکی مسافران در حال بازگشت از سفر در این مسیر اجرا می شود. رئیس پلیس راه استان البرز عنوان کرد: ممنوعیت تردد موتورسیکلت نیز تا پایان محدودیت ترافیکی در جاده کرج - چالوس و بعکس ادامه دارد.