آرشیو چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۵، شماره ۴۷۵۷
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

روی آنتن

همه شبکه های صدای استانی تصویری می شوند

آیین افتتاح رسمی رادیونمای شبکه های استانی، پنجشنبه این هفته با حضور رئیس سازمان صداوسیما برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی معاونت امور استان های صداوسیما، شبکه های صدای استانی از سال ها پیش و در راستای اهداف رسانه ملی و تقویت خرده فرهنگ های بومی کشورمان، فعالیت گسترده ای داشته اند و توانسته اند در عرصه های مختلف، نقش آفرینی کنند. با توجه به رویکرد جدید سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی مبنی بر تصویری کردن رادیوهای استانی یا به عبارتی راه اندازی «رادیونما» در استان ها با همت مدیران و دست اندرکاران معاونت توسعه و فناوری رسانه ملی در اقصی نقاط کشور، آیین افتتاح رادیونمای همه شبکه های صدای استانی، پنجشنبه این هفته با حضور رئیس رسانه ملی برگزار خواهد شد.

«آب و آتش» در مرحله پایانی

مسابقه آب و آتش که پخش آن مدتی است از شبکه نسیم آغاز شده، امشب، ساعت 20 و 30 دقیقه به مرحله پایانی خود می رسد و یک گروه از شرکت کنندگان جایزه یک میلیارد ریالی آن را تصاحب خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی شبکه نسیم، مسابقه آب و آتش یک مسابقه مهیج و میدانی است که شرکت کنندگان در هر مرحله با عبور از موانع مختلف به کسب امتیاز می پردازند، از بین صدگروه شرکت کننده که جزو هزار ثبت نامی اولیه مسابقه بوده اند و بعد از گذر از مراحل مختلف تست های ورزش و آمادگی جسمانی، مجوز حضور در برنامه را پیدا کرده اند، چهار گروه به مراحل نیمه نهایی و نهایی صعود کرده اند و در نهایت یک گروه به جایزه بزرگ یک میلیارد ریالی این مسابقه دست پیدا می کند.