آرشیو پنجشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۵، شماره ۸۸۷۲
ورزشی
۱۱

گوناگون

دانشوربه مدال طلارسید

درادامه رقابت های دوچرخه سواری قهرمانی آسیا محمد دانشور نماینده کشورمان توانست به مدال طلادست پیدا کند.او که رکورد خود و ایران را ارتقا داده بود، دومین طلای ایران دراین رقابت ها را به نام خود ثبت کرد.

یزدانی برترین آزادکارجهان

نخستین رده بندی برترین آزادکاران جهان در سال 2017 در حالی اعلام شد که حسن یزدانی قهرمان المپیک در صدر مدعیان وزن 74 کیلوگرم قرارگرفت.

آبادان، میزبان جام جهانی شد

با توجه به میزبانی ایران دررقابت های جام جهانی کشتی فرنگی در روزهای 26 و 27 اسفند، فدراسیون کشتی با بررسی تمامی شرایط، شهرآبادان را به عنوان میزبان مسابقات مذکورانتخاب کرد.

سوت دربی به فغانی رسید

علیرضا فغانی دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس را قضاوت خواهد کرد. دیدار این دو تیم روز یک شنبه هفته آینده و از ساعت 15 در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

شطرنج بازان جهان درتهران

سوت آغاز چهلمین دوره رقابتهای قهرمانی شطرنج زنان جهان به عنوان بزرگترین میزبانی بین المللی تاریخ ورزش ایران فردا همزمان با سی وهشتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و با حضور 63شطرنج باززن ترازاول جهان، شخصیت ها و مقام های سیاسی و ورزشی ایران و چند کشور خارجی در تهران به صدا می آید.

کمانداران به آمریکا می روند

شجاعی رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان گفت: براساس آخرین اخبار دریافتی از سفارت آمریکا در ارمنستان، روادید همه اعضای تیم ملی تیراندازی با کمان ایران برای حضوردررقابت های جام جهانی صادر شده است و تلاش می کنیم تیم را به این رقابت ها اعزام کنیم.

حق جو به گسترش پیوست

مسعود حق جو با قراردادی تا پایان فصل به گسترش فولاد پیوست.این بازیکن در صبا توپ می زد و با فسخ قرارداد به جمع شاگردان کمالوند اضافه شد.

پورغلامی: از نفت 3 امتیاز می خواهیم

مربی تیم فوتبال پیکان گفت: برای پیروزی مقابل نفت وکسب سه امتیاز، برنامه داریم. پورغلامی افزود: در دیدار هفته گذشته مقابل سپاهان به پیروزی رسیدیم و اکنون شرایط خوبی را داریم، زیرا به دنبال پیشرفت و موفقیت های بیشتر درلیگ هستیم.