آرشیو یکشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۵، شماره ۶۴۳۲
صفحه اول
۱

قدردانی رئیس جمهوری از حضور مردم در مراسم 22 بهمن

رئیس جمهوری در پیامی از حضور حماسی مردم ایران اسلامی

در مراسم بزرگداشت سی و هشتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، در پیام حجت الاسلام حسن روحانی خطاب به ملت شریف و آگاه ایران آمده است:

حضور حماسی شما در مراسم بزرگداشت سی و هشتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، تجلی استواری در دفاع از استقلال کشور، وفاداری به ارزش های اصیل انقلاب و امیدبخش خادمان و تلاشگران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود.

درود خدا بر امام(ره)، شهیدان و ایثارگران که نهال مبارزه علیه استبدادو استعمار را با جان فشانی های خود به شجره طیبه جمهوری اسلامی تبدیل کردند و سلام بر شما مردم هوشمند که با ایمان و اراده و با سینه های پر از امید به آینده ای روشن، در پاسداری از آرمان های انقلاب، چنین حضوری سرنوشت ساز و نقش آفرین داشتید. حضوری سرشار از آگاهی و زمان شناسی که دشمنان را ناامید و دوستان را امیدوارتر نمود.

اینک و در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، این تبلور اراده ملی در سراسر نقاط این مرز و بوم، نشانه ای آشکار بر همبستگی ملت ایران در برابر هرگونه تهدید و جلوه ای خیره کننده از بالندگی نظام و نویدبخش پیشرفت مستمر کشور با اقتدار و اعتدال در مسیر سربلندی و آبادنی کشور است، باور عمیق داریم که در پرتو الطاف الهی و با حضور پرتلاش مردم در تحقق رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، هیچ تهدید و توطئه ای نمی تواند کشور را از اهداف متعالی خود باز دارد.

خادمان شما در دولت تدبیر و امید با وجود تمامی مشکلات و پیچیدگی ها، تلاش کرده اند با شناخت دقیق ظرفیت ها و فرصت های ملی و بین المللی و به دور از افراط و تفریط و با بهره گیری مطلوب از همه توانمندی های کشور، افق هایی تازه برای توسعه کشور فراهم آورند که ثمرات آن، دشمنان را به ناامیدی و دوستان را به تحسین واداشته است. اینجانب

با پاسداشت حضور حماسی و پرمعنای شما ملت رشید ایران در آیین های دهه مبارک فجر بویژه راهپیمایی

22 بهمن، از آحاد مردم و گروه های مختلف سیاسی و اجتماعی که امسال پرشورتر از سال های گذشته، یکدل و یکرنگ، وحدت و عزم ملی را به تصویر کشیدند، قدردانی می کنم و توفیق همگان را در پاسداری از ارزش های انقلاب و پیشرفت و تعالی روزافزون کشور، از درگاه خداوند منان مسالت دارم.