آرشیو یکشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۵، شماره ۴۷۶۰
ورزش
۹

برد در خانه بوردو به پاری سن ژرمن روحیه داد

پاریس؛ آماده مقابله با بارسا

پاری سن ژرمن جمعه شب در خانه بوردو به یک برد ارزشمند 3 بر صفر رسید تا خود را برای دیدار حساس سه شنبه شب در مرحله رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا آماده کند. برای تیم پاریسی، کاوانی دو بار و دی ماریا یک بار گلزنی کردند تا آبی های شهر پاریس 55 امتیازی شوند.

تیم پاریسی با این برد روحیه بخش برای دیدار حساس سه شنبه شب مقابل بارسلونا آماده شد. دیداری که در مرحله حذفی لیگ قهرمانان چند فصل اخیر به صورتی عجیب تکرار شده و این دو تیم چند بار برابر هم قرار گرفته اند. بجز فصل قبل، در چهار فصل قبل شش بار مقابل هم قرار گرفتند که سهم تیم پاریسی سه شکست، دو تساوی و تنها یک برد بود. بارسلونا که دیشب در غیاب پیکه به مصاف خارج از خانه مقابل آلاوز رفت، باید سه شنبه شب در پاریس در برابر میزبان خود بازی کند.

اونای امری، سرمربی فعلی پاری سن ژرمن که این فصل نتوانسته اقتدار تیم پاریسی در چند سال اخیر را تداوم بخشد، تا زمانی که در سه ویا مربیگری می کرد، در برابر بارسلونا موفقیتی نداشته؛ اما همیشه حریفی سرسخت بوده و حالاهم می خواهد شاگردانش در برابر بارسلونا نمایشی برابر داشته باشند. او جمعه شب بعد از برد باارزش 3 بر صفر در خانه بوردو گفت: بسیار خوشحالم، چون تیم ما با همان روحیه ای که می خواستیم بازی کرد. بازیکنانم اعتماد به نفس و استانداردهای بالای بازی شان را نشان دادند و با انگیزه و اشتیاق کار کردند. حالاهوادارانمان می دانند که ما با تمام وجود برای برد مقابل بارسلونا بازی می کنیم. ما در برابر بارسلونا فقط باید به یک هدف فکر کنیم: یک نمایش فوق العاده برای یک نتیجه فوق العاده. ما به دنبال چنین هدفی هستیم و امیدوارم سه شنبه به آن برسیم.

اونای امری در زمانی که در اسپانیا مربیگری می کرد، 22 بار در برابر بارسلونا ظاهر شد که تنها یک بار موفق به شکست این تیم شد و 15 شکست و شش تساوی را هم در کارنامه ثبت کرد.