آرشیو یکشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۵، شماره ۴۷۶۰
حوادث
۱۹

قتل عام یک خانواده در خرم آباد

درگیری مسلحانه در یکی از روستاهای خرم آباد منجر به مرگ سه مرد و یک کودک هفت ساله شد. جست وجوهای پلیسی برای دستگیری عاملان این جنایت مرگبار ادامه دارد.

فضل الله رشیدی، رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری خرم آباد گفت: این درگیری خانوادگی ظهر شنبه در روستای «میان گلال» خرم آباد رخ داد و در جریان آن چهار نفر کشته شدند. ماموران با حضور در محل جنایت متوجه شدند سه مرد و یک پسر هفت ساله براثر اصابت گلوله به قتل رسیده اند. بررسی های اولیه پلیسی نشان می داد درگیری خانوادگی علت این جنایت مرگبار بوده است. در این حادثه دو خانه نیز به آتش کشیده شد که با حضور بموقع آتش نشانان شعله های آتش خاموش شد.

اسد عبداللهی، فرماندار خرم آباد درباره این جنایت گفت: در پی درگیری مسلحانه در روستای میان گلال خرم آباد که علت آن خانوادگی بوده، چند نفر کشته شدند. ماموران انتظامی برای پیگیری موضوع در محل حادثه حاضر شدند.

شورای تامین برای پیگیری موضوع عصر دیروز در فرمانداری خرم آباد تشکیل شد. ماموران پلیس همراه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خرم آباد بلافاصله در این روستا حاضر شدند و هم اکنون پیگیری موضوع و تلاش برای دستگیری قاتلان در حال انجام است.