آرشیو دوشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۵، شماره ۲۱۵۶۱
حوادث - اخبار کشور
۱۱

فرمانده نیروی انتظامی خبر داد: جلوگیری از ورود اعضای برخی گروه های معاند به داخل کشور

فرمانده نیروی انتظامی گفت: اعضای برخی گروهک های معاند و تروریستی از مرزهای شمال غرب و جنوب شرق قصد نفوذ به کشورمان را داشتند که با هشیاری نیروهای امنیتی و وارد کردن ضربات به موقع از ورود آنها جلوگیری شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، سرتیپ حسین اشتری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برخی از گروهک های معاند و تروریستی در ماه های اخیر از مرزهای شمال غرب و جنوب شرق قصد ورود به خاک کشور را داشتند که خوشبختانه نیروهای مرزبانی، سپاه و دیگر نهادهای امنیتی با هشیاری و وارد کردن ضربات بهنگام از ورود آنها به داخل کشور جلوگیری کردند.

وی افزود: در برخی مناطق کشور، تعدادی از اعضای این گروه های معاند پیش از انجام هر اقدامی دستگیر شده اند.

این مسئول با بیان اینکه امنیت مرزهای شرق و جنوب شرق کشور با توجه به همجواری با دو کشور پاکستان و افغانستان که از نظر امنیتی نامطلوب هستند، قابل قبول است، ادامه داد: طرح انسداد مرزهای جنوب شرق کشور در بخش هایی که دارای خلاامنیتی است، با جدیت ادامه دارد.

وی افزود: با وجود انسجام میان نیروهای انتظامی، سپاه پاسداران، ارتش، دستگاه های امنیتی و مردم عزیز، دشمنان و گروه های شرور جرات نزدیک شدن به مرزهای ایران را ندارند. اشتری گفت: نیروهای انتظامی، مرزبانی، نظامی و امنیتی در مرزهای شرقی، جنوب شرقی و شمال غرب مقتدرانه از خاک میهن اسلامی حفاظت می کنند و آمادگی این نیروها مانع از ورود هر گروه تکفیری و شرور و کسانی که قصد سلب آسایش مردم را دارند شده است.

فرمانده انتظامی گفت: اوضاع امنیتی کشور ما بسیار مناسب است البته باید تجهیزات، نیروها و آموزش ها را ارتقا دهیم تا امنیت از این که هست بیشتر و بهتر شود.

فرمانده مرزبانی کشور هم گفت: پاکستان آن طور که انتظار داریم در امنیت مرزهای مشترک همکاری ندارد و افرادی که شرارت می کنند به مرز پاکستان متواری می شوند. سرتیپ قاسم رضایی افزود: ما از کشور پاکستان انتظار بیشتری برای همکاری در برقراری امنیت داریم.