آرشیو دوشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۵، شماره ۲۱۵۶۱
اخبار کشور
۳
اخبار ادبی و هنری

یک جوابیه و توضیح کیهان

بخش ادب و هنر روزنامه کیهان در 18 بهمن، خبری را با عنوان «مروج انحرافات در خانه فرهنگ هنگام چه می کند» منتشر کرد، که با واکنش سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران روبرو شد.

سازمان یاد شده در واکنش و جوابیه خود به کیهان آورده است:

«برنامه یاد شده از مجموعه برنامه های کانون ادبی فرهنگسرای هنگام بوده که با نظارت و تایید مرکز مشارکت های فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، اجرا شده است.

بر این مبنا، موارد یاد شده، تاکنون در این برنامه ادبی، مشاهده نشده است. با این وجود، این مدیریت آمادگی دارد در صورت دریافت مستندات اعلام شده، نسبت به آن بررسی لازم را انجام داده و در صورت بروز موارد مغایر، آن را برطرف نماید».

توضیح کیهان:

اول: جای خوشحالی است که سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران آماده رفع مشکلاتی چون حضور فردی مروج انحراف، در زیرمجموعه خود است.

دوم: باید متاسف بود که چه حراست و چه مرکز مشارکت های فرهنگی و هنری سازمان یاد شده، در کار نظارت خود چنان دچار اهمال اند که یک شاعرنمای مسئله دار، به راحتی در زیرمجموعه سازمان نفوذ می کند و کار خود را پیش می برد!

سوم: مستندات مورد اشاره کیهان در خبر مذکور کاملا از منابع آشکار و موجود در فضای مجازی گرفته شده بود که اگر حراست و مرکز مشارکت های فرهنگی و هنری سازمان، کمی به خود زحمت می دادند، مستندات انحراف فرد هدف نظر، در صفحه شخصی وی در شبکه ای مجازی موجود و گویای هر آن چیزی بود که باید باشد!