آرشیو دوشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۵، شماره ۳۹۸۳
بانک و بیمه
۱۳

شاخص ارزی به محدوده 3820 تومان رفت

حبس نوسان در بازار دلار

دنیای اقتصاد: در دومین روز هفته، فضای بازار ارز آرام و حجم معاملات نقدی پایین بود. در این شرایط معامله گران ارزی که از افزایش قیمت تقریبا ناامید شده بودند، در موقعیت فروش قرار گرفتند. افزایش حجم ارز موجود در بازار موجب شد، شاخص ارزی 9 تومان از ارزش خود را از دست بدهد و به قیمت 3 هزار و825 تومان برسد. افزون بر تمایلات کاهشی بخشی از بازار، در 5 روز گذشته دامنه نوسانات دلار به شدت محدود شده و قیمت در بازه بسیار محدود 3 هزار و 825 تا 3 هزار و 840 تومان حبس شده است. کاهش دامنه نوسانات، انگیزه نوسان گیران ارزی برای خرید و فروش دلار را پایین آورده و توجه شماری از آنها را به بازارهای دیگر جلب کرده است. به گفته فعالان، در روزهای گذشته شماری از معامله گران به دلیل نوسانات بازار طلاتصمیم گرفتند از بازار ارز خارج و وارد معاملات سکه شوند.

برخی از خدمات سایت، از جمله مشاهده متن مطالب سال‌های گذشته روزنامه‌های عضو، تنها به مشترکان سایت ارایه می‌شود.
شما می‌توانید به یکی از روش‌های زیر مشترک شوید:
اشتراک شخصی
در سایت عضو شوید و هزینه اشتراک یک‌ساله سایت به مبلغ 1,390,000ريال را پرداخت کنید.
همزمان با برقراری دوره اشتراک بسته دانلود 70 مطلب از مجلات عضو و دسترسی نامحدود به مطالب روزنامه‌ها نیز برای شما فعال خواهد شد!
پرداخت از طریق درگاه بانکی معتبر با هریک از کارت‌های بانکی ایرانی انجام خواهد شد.
پرداخت با کارت‌های اعتباری بین‌المللی از طریق PayPal نیز برای کاربران خارج از کشور امکان‌پذیر است.
اشتراک سازمانی
به کتابخانه دانشگاه یا محل کار خود پیشنهاد کنید تا اشتراک سازمانی این پایگاه را برای دسترسی همه کاربران به متن مطالب خریداری نمایند!
توجه!
  • دسترسی به متن مقالات این پایگاه در قالب ارایه خدمات کتابخانه دیجیتال و با دریافت حق عضویت صورت می‌گیرد و مگیران بهایی برای هر مقاله تعیین نکرده و وجهی بابت آن دریافت نمی‌کند.
  • حق عضویت دریافتی صرف حمایت از نشریات عضو و نگهداری، تکمیل و توسعه مگیران می‌شود.
  • پرداخت حق اشتراک و دانلود مقالات اجازه بازنشر آن در سایر رسانه‌های چاپی و دیجیتال را به کاربر نمی‌دهد.