آرشیو سه‌شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۵، شماره ۲۱۵۶۲
ورزشی
۹

از تجربیات مقانلو استفاده می کنم

بی باک: برای این که اعتراضی به وجود نیاید شایسته سالاری خواهم داشت

مهدی بی باک می گوید که عدم انسجام در تکواندو ضربه زیادی به این رشته زده است.

سرمربی جدید تیم ملی تکواندو در خصوص سمت جدیدش، استعفای مقانلو از سرمربی گری تیم ملی، مسابقات کشورهای اسلامی و قهرمانی جهان به اظهارنظر پرداخت که گزیده ای از صحبت های وی در ادامه می آید:

* در یک مقطع بعد از المپیک شرایط روحی و روانی خیلی خوب نداشتم. نیاز داشتم که از تیم دور باشم و به کارهایی شخصی بپردازم تا اینکه کمیته فنی به بنده لطف داشتند و این کار سخت و بسیار مهم را بر عهده من گذاشتند و من در خود می بینم که بتوانم به تیم ملی خدمت کنم. امیدوارم انسجام قبل را به دست آوریم، زیرا این عدم انسجام ضربه زیادی به تکواندو زد.

* در خصوص استعفای مقانلو از سرمربی گری تیم ملی باید بگویم مقانلو جایی نرفته است. او جزو بدنه تکواندو است. او افتخارات زیادی کسب کرده است و بنده افتخار همکاری با وی را داشته ام. من چیزهای زیادی در کنار او یاد گرفتم و نه تنها مثل مربی، بلکه مثل برادر در کنار هم بودیم. مقانلو به حدی بزرگ است که سالیان سال از تجربیات او استفاده می کنم. مقانلو تنها مدتی از تکواندو دور شده و این بدین معنا نیست کلااز تکواندو رفته است. من از تجربیات او استفاده خواهم کرد و از مشاوره او بهره می برم. باید از زحماتی که برای تکواندو کشیده اند تشکر کنم.

* با توجه به اهمیت مسابقات کشورهای اسلامی و نزدیکی به قهرمانی جهانی تیمی که به مسابقات اسلامی اعزام می شود با کادری جداگانه است، زیرا اهمیت خاصی برای کاروان ورزشی ایران دارد. تیم اصلی را هم برای مسابقات قهرمانی جهان اعزام خواهیم کرد.

* برنامه اصلی من برای مسابقات قهرمانی جهان دو دوره مسابقات انتخابی است که مرحله اول با تعداد زیادی برگزار می شود. ما در سال های قبل نیز روش های خوبی برای انتخابی تیم ملی داشتیم و من برای این که اعتراضی به وجود نیاید شایسته سالاری خواهم داشت.

* من کادر خود را انتخاب کردم و با مشورتی که با فدراسیون خواهم داشت طی روزهای آینده کادر را معرفی می کنم.